۱۱۴۰۰
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر باشگاه استقلال به تعهداتش نسبت به بازیکنان عمل نکند بی‌معرفتی کرده است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر باشگاه استقلال به تعهداتش نسبت به بازیکنان عمل نکند بی‌معرفتی کرده است.

به گزارش فراتیتر، روزبه چشمی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر. کسب این سه امتیاز خیلی مهم بود و قطعاً باید در آخرین بازی نیم‌فصل اول پیروز می‌شدیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که سنگ تمام گذاشتند. از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم استقلال از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت که همچنان ادامه دارد. واقعاً این بچه‌ها مردانگی کردند. هر کمک و درخواستی که باشگاه داشت، انجام دادند اما با وجود تلاش‌های باشگاه خیلی از مشکلات همچنان پابرجا است.

* هیچ چیزی نتوانستند از قراردادهای استقلال دربیاورند

وی در مورد اعتراض 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به رأی اخیر کمیته استیناف و ماجرای مربوط به دستورالعمل سقف بودجه، گفت: تنها تیمی که از این بابت ضرر کرد، استقلال بود. دیدید نتوانستند هیچ چیزی از قراردادهای تیم ما دربیاورند و هیچ خطایی مرتکب نشدیم. اما امتیاز سایر تیم‌ها بازگشت. این موارد مفصل و همه چیز مشخص است. بحث خیلی طولانی است اما استقلال و بازیکنانش تنها افرادی بودند که ضرر کردند. 

* از فصل گذشته طلب داریم و در این فصل نیز بین 15 تا 25 درصد گرفتیم

بازیکن استقلال اضافه کرد: برخی مشکلات همچنان پابرجا است. همچنان بابت فصل گذشته طلب داریم. باشگاه تلاش کرده اما مشکلات حل نشده است. برای این فصل نیز بین 15 تا 25 درصد قراردادهای‌مان را گرفته‌ایم. این همه اتفاق علیه بازیکنان بوده اما باز هم آنها مردانگی کردند. با وجود تمام مشکلات از قراردادهای‌شان کم کردند تا بتوانیم قرارداد 2-3 بازیکن خود را ثبت کنیم. کم لطفی است اگر قدر این بازیکنان را ندانیم. باشگاه قول داده و امیدوارم هر جوری است در تعطیلات نیم‌فصل قولش را عملی کند تا در شروع نیم‌فصل دوم مشکلی نداشته باشیم. 

* اگر قرار بود سقف بودجه برای سایر باشگاه‌ها نباشد، ما چرا رعایت کردیم؟

چشمی در واکنش به این موضوع که برخی بازیکنان قراردادهای خود را با باشگاه کم کردند اما اتفاقات اخیر به ضرر آنها تمام شد، عنوان کرد: هنوز نفهمیده‌ایم سقف بودجه هست یا نیست؟ امتیاز تیم‌ها بازمی‌گردد اما چند بازیکنش را محروم می‌کنند. جریمه‌های مالی هم وجود دارد. این وسط دوگانگی پیش آمده و اگر قرار بود سقف بودجه برای سایر باشگاه‌ها نباشد چه دلیلی دارد ما آن را رعایت کنیم؟ نهایتش جریمه مالی است. چه کسی این جریمه را داده است؟ پول بازیکنان که مانده این جریمه هم بماند. 

* مجوز خودروی بازیکنان تیم ملی مجانی نبود

بازیکن تیم ملی در خصوص لغو شدن مجوز واردات خودرو در آستانه جام ملت‌های آسیا گفت:‌ خیلی در مورد این موضوع بحث شد. این کاغذ هم فقط برای اجازه خودروها بود تا بتوانیم خودرو را به ایران بیاوریم. در غیر این صورت تا ریال آخر مالیات، گمرک و ... را پرداخت کرده‌ایم. برخی بازیکنان از خرداد یا تیر این ماشین‌ها را آورده‌اند. تنها مجوز ورود دادند اما این مجوزها مجانی نبود. خود بازیکنان پول دادند. سوتفاهمی پیش آمده که این خودروها مجانی به ایران آمده است. واقعاً بچه‌ها از جیب خودشان پول داده‌اند. ان‌شاءالله این مشکل حل شود.

* فوتبالیست‌ها و ورزشکاران رشته‌های دیگر نباید همدیگر را بکوبند

چشمی گفت: نباید به این مسائل دامن بزنیم. برخی اتفاقات می‌افتد و حرف‌هایی زده می‌شود که درست نیست. باید برای همه ورزشکاران بهترین امکانات را در نظر بگیرند. درگیری فوتبالیست‌ها با ورزشکاران برخی رشته‌ها درست نیست. هر کسی در هر رشته‌ای هرچقدر می‌گیرد نفرات سایر رشته‌ها نباید او را بکوبند. ان‌شاءالله برای همه ورزشکاران کشورمان اتفاقات خوبی بیفتد. 

* با وجود تمام کمبودها قول می‌دهیم بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد

وی در خصوص شرایط تیم ملی برای جام ملت‌ها عنوان کرد: از روز اولی که کادر فنی جدید آمد، همه برای کسب بهترین نتایج تلاش کردند. کار سختی داریم اما پتانسیل ایران هم بالا است. در این اردو باشم یا نباشم آرزو می‌کنم تیم ملی بهترین نتایج را بگیرد. 

ملی‌پوش استقلال در خصوص رقابت با سایر مدعیان گفت: واقعاً در برخی مسائل از تیم‌های دیگر عقب هستیم اما هر بازیکنی در فهرست تیم ملی باشد تمام تلاش خود را می‌کند. این قول را به مردم می‌دهیم با وجود تمام کمبودها بهترین اتفاق برای تیم ملی در جام ملت‌ها بیفتد.

* در این چند سال چنین معرفتی را در استقلال ندیده بودم

چشمی در پاسخ به  این سؤال که اگر باشگاه استقلال به تعهداتش عمل نکند، آیا بازیکنان روند فعلی را ادامه می‌دهند، عنوان کرد:‌ اگر باشگاه به تعهداتش عمل نکند بی‌معرفتی است. بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند مردانگی کرده و معرفت به خرج داده‌اند.  انجام نشدن این قول و قرارها بی‌معرفتی است و ان‌شاءالله کار به آنجا نکشد. باشگاه موظف است و تمام تلاش خود را می‌کند. اما همچنان مشکلات وجود دارد. با تلاش خالی نمی‌توان کاری کرد. به عنوان یک بازیکن دست تک تک بازیکنان استقلال را می‌بوسم زیرا سنگ تمام گذاشتند. بازیکنانی که از سال گذشته بودند یا نفراتی که امسال اضافه شدند معرفتی به خرج دادند که در این چند سال حضور در استقلال چنین چیزی را ندیده بودم. دم‌شان گرم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. ان‌شاءالله مشکلات تا شروع نیم فصل دوم حل شود. 

وی در خصوص برخوردش با توپ جمع‌کن بازی و عذرخواهی از او گفت: توپ نزدیک آن توپ جمع‌کن بود اما آن را ندید و مسئله‌ای هم نبود از او هم معذرت‌خواهی کردم بعد از بازی هم این توپ جمع‌کن را ندیدم اما باید برخی چیزها را یاد گرفت.

منبع: فارس
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: