۱۱۴۱۷
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید : ۱۰۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

روزنامه قطری پیش‌بینی کرد امید ابراهیمی و محمدامین حزباوی تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند.

روزنامه قطری پیش‌بینی کرد امید ابراهیمی و محمدامین حزباوی تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند.

به گزارش فراتیتر، جام ملت‌های آسیا ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است که در مرحله مقدماتی با تیم‌های فلسطین، امارات و هنگ‌کنگ همگروه است.

روزنامه الرای قطر در گزارشی از بازیکنانی سخن به میان آورد که به عنوان نماینده لیگ ستارگان این کشور در جام ملت‌های آسیا حضور خواهند داشت. هنوز فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام نشده است اما روزنامه الرای پیش‌بینی‌کرد امید ابراهیمی از الشمال و محمدامین حزباوی از السد در فهرست نهایی ایران قرار گیرند.

احتمال دعوت‌شدن حزباوی به تیم ملی زیاد است؛ چرا که او در اردوهای قبلی هم حضور داشت اما امید ابراهیمی ۳۶ ساله است و باید دید آیا قلعه‌نویی به این بازیکن اعتماد می‌کند یا نه.

ابراهیمی یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش هم بود که به خاطر آسیب‌دیدگی جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. او در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در الشمال داشته و همواره در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است. با توجه به خط‌خوردن احمد نوراللهی از تیم ملی این احتمال زیاد است که ابراهیمی در فهرست نهایی قلعه‌نویی قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: