۱۱۴۸۵
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید : ۵۰
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به حضور بازیکنان خوب و باتجربه در تیم ملی و قرعه خوبی که وجود دارد، فکر می‌کنم این تیم می‌تواند تا فینال جام ملت‌های آسیا جلو برود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به حضور بازیکنان خوب و باتجربه در تیم ملی و قرعه خوبی که وجود دارد، فکر می‌کنم این تیم می‌تواند تا فینال جام ملت‌های آسیا جلو برود.

به گزارش فراتیتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در شهر خوب رفسنجان با مردمانی خوب و باصفا حضور داریم و همچنین از همه پرسپولیسی‌هایی که در این شهر از ما استقبال کردند، تشکر می‌کنم. آخرین بازی نیم فصل را در پیش داریم و با توجه به وضعیتی که در جدول برای هر دو تیم وجود دارد، فکر می‌کنم این وضعیت باعث شود که فردا شاهد یک بازی خوب از طرف هر دو تیم باشیم. مس رفسنجان نتایج خیلی خوبی در این چند بازی اخیر کسب نکرده، ولی دوست دارد شرایطش را در جدول درست کند. همچنین بازی‌هایی که از این تیم در هفته‌های اخیر دیده‌ام، نشان داده که در چند دیدار استحقاق شکست را نداشته است.
وی ادامه داد: مس رفسنجان تیم خوب، مهره‌های خوب، مربی و کادر فنی خوبی دارد و فکر می‌کنم ساکت الهامی می‌تواند در اینجا روزهای خوبی را به وجود بیاورد. بچه‌های ما هم انگیزه زیادی دارند و مطمئن هستم که فردا بازی خوبی خواهد بود. با توجه به اینکه هر دو تیم دارای بازیکنان فنی و خوبی هستند، فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم. هدف اصلی ما هم قطعاً این است که سه امتیاز را کسب کنیم و خودمان را بالای جدول نگه داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان این تیم در دیدار فردا گفت: محروم که نداریم، اما پورعلی‌گنجی، سلمانی، سرلک و وحید امیری مصدوم هستند و سایر نفرات آماده هستند.

گل‌محمدی درباره اعلام لیست تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت‌های آسیا قبل از بازی پرسپولیس و در پاسخ به این سوال که بهتر نبود این کار بعد از دیدارهای هفته پانزدهم انجام می‌شد؟ عنوان کرد: بچه‌های ما آنقدر حرفه‌ای هستند که خیلی به این مسائل توجه نکنند. به هر حال زمانی که لیست اعلام شد، یک مقدار غافلگیرانه بود، ولی شاید 90 درصد نفرات مشخص بودند که چه کسانی هستند. ما به انتخاب‌هایشان احترام می‌گذاریم و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به نظرم بازیکنان تیم ملی خوب و باتجربه‌ای شده‌اند و قرعه هم قرعه‌ی خوب است، فکر می‌کنم تیم ملی می‌تواند تا فینال به جلو برود. بازیکنان آنقدر باتجربه هستند و این روزها را هم دیده‌اند و مربی خوب و باتجربه‌ای هم دارند. فکر می‌کنم شاهد نتایج خوبی از طرف بازیکنان باشیم.

گل‌محمدی درباره تداوم حضور بازیکنان سرباز در تیم‌هایشان تا پایان فصل جاری و آخرین وضعیت میلاد سرلک و محمدی عمری گفت: سرلک که فکر می‌کن مشکلی نداشته باشد و تصمیم خوبی در این باره گرفته شد. شاید حضور 35 تا 40 بازیکن بودند که این مشکل را داشتند و تا آخر فصل می‌توانند در خدمت تیم‌شان باشند. عمری هم فکر نمی‌کنم تصمیمی غیر از ماندن در پرسپولیس بگیرد. او شاید بتواند خودش را سرباز کند، اما قطعاً چیزی که مهم است، این است که باید در این تیم بماند و تا سال بعد که ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگردانده شدن امتیاز تیم‌های پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: صحبت که در این باره زیاد شده است. اتفاقات عجیب و غریبی در وضع قوانین به وجود آمد و از همان اول قابل پیش‌بینی بود که این مسائل به وجود می‌آید. من راجع به این مسائل صحبت کردم و گفتم مشکلاتی که ایجاد خواهد شد، زیاد است و متاسفانه همین اتفاقات هم افتاد. شاید وضع این قوانین خیلی کارشناسانه نبود. در هر صورت وقتی قرار است چنین تغییرات عمده‌ای در نقل و انتقالات و بحث بودجه انجام شود، باید از همه کارشناسان استفاده می‌شد. در واقع مربیان، سرپرستان، مدیران، اصحاب رسانه، همه باید در این تغییرات و وضع شدن چنین مقرراتی دخیل می‌شدند و مشکلات را به حداقل می‌رساندند، ولی متاسفانه خیلی عجولانه این کار را انجام دادند و غیرکارشناسانه بوده است. قطعاً صدمات زیادی به باشگاه‌ها از جمله تیم ما وارد شد و متاسفانه نتوانستیم از گروه‌مان در آسیا صعود کنیم. هر چند که گروه خیلی سختی هم بود، ولی این اتفاقات به ضرر باشگاه‌ها شد، تا اینکه به نفع آنها باشد. شاید تجربه خوبی باشد برای اینکه افرادی که آگاه و کارشناس هستند، تصمیم بگیرند، نه اینکه دو، سه نفر دور هم بنشینند و قوانین را وضع کنند و در آخر هم به این فضاحت برسد و این جای تاسف دارد.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: