۱۱۵۲۶
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید : ۳۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

فاکس‌اکسپورت در گزارشی به پیش‌بینی رویدادهای فوتبال جهان در سال ۲۰۲۴ پرداخته است.

فاکس‌اکسپورت در گزارشی به پیش‌بینی رویدادهای فوتبال جهان در سال ۲۰۲۴ پرداخته است.

به گزارش فراتیتر، سال ۲۰۲۳ به پایان رسید و به مناسبت شروع سال جدید میلادی نگاهی به پیش‌بینی‌های درباره سال جدید می‌اندازیم و اتفاقات ۱۲ ماه آینده در دنیای فوتبال را پیش‌بینی می‌کنیم:

۱. منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر

مثل تانوس در فیلم Avengers و قدرت اجتناب‌ناپذیرش، منچسترسیتی نیز به دنبال رسیدن به قهرمانی در این فصل لیگ برتر خواهد بود. اگر چه تیم پپ گواردیولا با یک بازی کمتر در رده سوم ایستاده است ولی درست زمانی که رقبایشان پایشان را از روی پدال گاز بردارند، همشهری‌ها با قدرت، پیروزی‌هایشان را شروع می‌کنند. بنابراین وقتی سیتی جام لیگ برتر را در پایان فصل برای چهارمین فصل متوالی بالا برد، شوکه نشوید.

۲. لوتون‌تاون در لیگ برتر می‌ماند

کنیلورث‌رود (ورزشگاه خانگی لوتون) را برای فصل بعد هم در لیگ برتر خواهیم دید. لوتون امید اول هوادارانش در این فصل بود و بازیکانش جنگندگی زیادی در دیدارهای خانگی برابر رقیبان نشان دادند.

۳. انگلیس قهرمان یورو ۲۰۲۴

این چهارمین تورنمنت بزرگ گرت ساوتگیت به عنوان سرمربی انگلیس خواهد بود و ما معتقدیم که این تورنمنت موفق‌ترین تورنمنتش خواهد بود. اگر عملکرد استادانه جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، در ضربات پنالتی یورو ۲۰۲۰ نبود، انگلیس قهرمان دوره قبل می‌شد. اما ساوتگیت سرانجام به خشکسالی جام در تیم ملی پایان خواهد داد و انگلیس، تابستانی واقعی را برای به یاد آوردن در پیش دارد.

۴. اولین برد سن‌مارینو بعد از سال ۲۰۰۴

۲۰۲۴ می‌تواند بهترین شانس سن‌مارینو برای بردن یک بازی فوتبال برای اولین بار در ۲۰ سال گذشته باشد. سن‌مارینو قرار است در دیداری دوستانه برابر تیم ملی سنت کیتس و نویس قرار گیرد و احتمالا این دیدار را ببرد.

۵. تیم زنان استرالیا به فینال المپیک راه پیدا می‌کند

تیم فوتبال زنان استرالیا به مرحله نیمه‌نهایی المپیک توکیو و سپس نیمه‌نهایی جام جهانی زنان ۲۰۲۳ راه یافت و حالا المپیک می‌تواند سومین تورنمنت موفق این تیم باشد.

۶. کین با بایرن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد

اگر چه بایرن‌مونیخ در رقابت با بایرلورکوزن برای فتح لیگ برتر است ولی هری کین باید به لیگ قهرمانان اروپا نگاه کند. هیچ تیمی مدعی جدی در اروپا نیست و بایرن می‌تواند به قهرمانی در این دوره برسد. مطمئنا خدایان فوتبال در نهایت به کین لبخند خواهند زد و به او کمک خواهند کرد تا سرانجام یک جام باشگاهی مهم را به دست آورد.

۷. پوستج‌اوغلو برای تاتنهام سهمیه اروپا می‌گیرد

البته نمی‌گوییم این سهمیه برای لیگ قهرمانان، لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپاست. تنها چیزی که می‌دانیم این است که پوستج‌اوغلو و تاتنهام فصل آینده به رقابت در قاره بازخواهند گشت.

۸. استرالیا به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا می‌کند

استرالیا پس از نمایش‌هایی چشمگیر برابر مکزیک، انگلیس و نیوزلند در بازی‌های دوستانه آماده حضور در جام ملت‌های آسیاست. اینکه آیا آنها برای بار دوم قهرمان شوند، همچنان یک راز است ولی ما پیش‌بینی می‌کنیم که تیم گراهام آرنولد حداقل یکی از دو تیم پایانی باشد.

۹. حذف ایتالیا در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

متأسفانه برای ایتالیا کابوسی دوباره رخ خواهد داد و فکر می‌کنیم مدافع عنوان قهرمانی اروپا که در گروه B در کنار اسپانیا و کرواسی قرار دارد نتواند در رقابت با این دو تیم برنده شود.

۱۰. چلسی رکورد گرانترین انتقال فوتبال جهان را خواهد شکست

در حال حاضر انتقال ۱۹۸ میلیون پوندی نیمار از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن گران‌ترین جابه‌جایی تاریخ است. اما صبر کنید! تاد بوهلی، مالک چلسی، با یک کیف پر از پول ظاهر خواهد شد و آن را به ناپولی تحویل خواهد داد! قرارداد ۲۰۰ میلیون پوندی برای فوق ستاره نیجریه‌ای یعنی ویکتور اوسیمن خیلی نزدیک است.

۱۱. جود بلینگام برنده توپ طلا

جود بلینگام قبل از انتقالش از دورتموند به رئال مادرید بازیکن خاصی بود. او در رئال رشد کرد و حتی بهتر از قبل شد. هافبک انگلیسی پس از اینکه تیم ملی کشورش را به‌تنهایی به قهرمانی یورو ۲۰۲۴ برساند، توپ طلا را هم کسب خواهد کرد.

۱۲. استون‌ویلا به لیگ قهرمانان اروپا راه خواهد یافت

اونای امری در این فصل در استون‌ویلا فوق‌العاده بوده و بدون شکست در خانه در رده سوم لیگ برتر قرار گرفته و آماده است تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند این است که چهارم شوند و این یک چشم‌انداز بسیار واقع‌بینانه است.

۱۳. کیلیان ام‌باپه در فرانسه می‌ماند

کیلیان ام‌باپه و رئال مادرید مانند دو دوستی‌اند که علیرغم اینکه مکمل خوبی برای هم‌اند و همه افراد گروهشان آن را می‌دانند ولی از قرار ملاقات با هم امتناع می‌کنند. ام‌باپه در نهایت زندگی در پاری‌سن‌ژرمن را خیلی هم بد نخواهد دانست.

۱۴. ژیرونا در لیگ قهرمانان اروپا

ژیرونا مانند استون‌ویلا شگفت‌انگیز عمل کرده است. در واقع ژیرونا تنها از نظر تفاضل گل از رئال مادرید صدرنشین لیگ عقب‌تر است و هفت امتیاز از اتلتیکومادرید و بارسلونا که به ترتیب سوم و چهارم‌اند بیشتر امتیاز کسب کرده است. با توجه به اینکه ژیرونا زیر نظر مالکان منچسترسیتی است، رویای بازی در لیگ قهرمانان قطعی نیست. قوانین یوفا مانع از آن می‌شود که دو باشگاه متعلق به یک نهاد در رقابت‌های اروپایی بازی کنند. این می‌تواند به وضعیتی دشوار تبدیل شود اما در حال حاضر اجازه دهید روزهای خوب برای ژیرونا را تصور کنیم.

۱۵. ژابی آلونسو شکار تیم‌های قدر اروپایی می‌شود

ژابی آلونسو در حال حاضر به عنوان سرمربی بایرلورکوزن این تیم را در صدر جدول بوندسلیگا قرار داده است. این یک موفقیت برای لورکوزن است؛ چه قهرمان شود، چه نشود. پس آلونسو در پایان فصل مورد توجه تیم‌های قدری قرار خواهد گرفت.

۱۶. جدایی پپ گواردیولا از سیتی در پایان فصل

هیچ چیز در زندگی نمی‌تواند برای همیشه دوام بیاورد و متأسفانه برای هواداران منچسترسیتی این اتفاق رخ خواهد داد و گواردیولا در پایان فصل سیتی را ترک خواهد کرد. این مربی اسپانیایی موفقیت‌های قابل توجهی را به دست آورده و تمام جام‌های ممکن را برای سیتی کسب کرده است. چه کسی می‌داند آینده برای گواردیولا یا سیتی چه خواهد بود؟

۱۷. یک باشگاه عربستانی پیشنهادی بلندپروازانه برای ارلینگ هالند ارائه خواهد کرد

پیشنهاد تیم عربستانی برای هالند به‌سرعت از سوی منچسترسیتی رد خواهد شد اما شما نمی‌توانید باشگاه عربستانی را برای این تلاش سرزنش کنید.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: