۱۲۰۷۶
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید : ۳۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی بارسا به ستایش از ایلکای گوندوغان پرداخت و او را هدیه‌ای آسمانی به تیمش دانست.

سرمربی بارسا به ستایش از ایلکای گوندوغان پرداخت و او را هدیه‌ای آسمانی به تیمش دانست.

به گزارش فراتیتر، ایلکای گوندوغان یکی از خریدهای تابستانی کاتالان‌ها بود. این بازیکن ترک‌تبار روزهای بسیار خوبی را در منچسترسیتی تجربه کرد.
او فصل قبل در حالی که بازوبند کاپیتانی همشهری‌ها را بر بازو می‌بست، توانست قهرمانی در سه‌گانه را به دست آورد. منچسترسیتی و پپ گواردیولا به‌شدت به ماندن گوندوغان علاقه داشتند و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن بودند اما خود او دوست داشت جدا شود؛ چرا که رویای بازی در بارسلونا را داشت. در نهایت پپ گواریولا با درخواست گوندوغان برای پیوستن به بارسلونا موافقت و این بازیکن پیراهن آبی-اناری‌ها را بر تن کرد.

ژاوی هرناندس، سرمربی بارسا، از عملکرد گوندوغان بسیار راضی است و او را هدیه‌ای آسمانی برای تیمش خواند. او در ستایش از هافبک باتجربه تیمش گفت: گوندوغان سرنوشت‌ساز ظاهر شده است و شخصیت لازم را دارد. به نظرم او از آسمان برای ما نازل شد. آمار او بسیار خوب بوده و تاکنون نمایش ممتازی در تیم داشته است.

بارسلونا یکشنبه‌شب در دور یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا برابر بارباسترو به میدان خواهد رفت و سپس باید راهی عربستان شود تا در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف اوساسونا برود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: