۱۱۸۹۲
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید : ۳۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی بارسلونا تیمش را شایسته برد در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لالیگا دانست.

سرمربی بارسلونا تیمش را شایسته برد در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لالیگا دانست.

به گزارش فراتیتر، هفته نوزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لالیگا بامداد امروز (جمعه) با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که در آن تیم فوتبال بارسلونا توانست میزبانش لاس‌پالماس را دو بر یک شکست دهد. منیر الحدادی در دقیقه ۱۲ دروازه بارسلونا را باز کرد ولی در ادامه شاگردان ژاوی هرناندس توانستند به بازی برگردند. فران تورس در دقیقه ۵۶ کار را به تساوی کشاند و ایلکای گوندوغان در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند.

سرمربی بارسا پس از این دیدار گفت: تاکید زیادی در این دیدار روی پاس‌های عمقی داشتیم. در نیمه نخست خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. بعد از دریافت گل، تحت فشار خوب بازی کردیم. فکر می‌کنم روی هم رفته برای برد بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

ژاوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: لاس‌پالماس در خانه تیم قدری است و به‌خوبی دفاع می‌کند. در این دیدار به مهاجمانی نیاز داشتیم که بتوانند دفاع حریف را عقب ببرند. گل فران به ما انگیزه داد و ما را به بازی برگرداند و فکر می‌کنم منصفانه پیروز شدیم.

سرمربی بارسلونا درباره مصدومیت ژائو کانسلو نیز صحبت کرد: به نظر جدی نمی‌رسد و فکر کنم او شرایط خوبی داشته باشد.

این مدافع پرتغالی در دقیقه یازده بازی مصدوم و آندریاس کریستنسن به جایش وارد زمین شد.

با این نتیجه بارسلونا دوازدهمین پیروزی‌اش را در این فصل لالیگا کسب کرد و ۴۱ امتیازی شد. در پایان نیم‌فصل نخست لالیگا، رئال مادرید با ۴۸ امتیاز در صدر قرار دارد. ژیرونا رتبه دوم را با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در اختیار دارد و بارسلونا با ۴۱ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: