۱۱۳۰۳
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید : ۴۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

نلسون سمدو، بازیکن سابق بارسلونا و هم‌تیمی رونالدو در تیم ملی پرتغال، ویژگی کلیدی‌ که کریستیانو رونالدو را از لیونل مسی متمایز می‌کند را فاش کرد.

نلسون سمدو، بازیکن سابق بارسلونا و هم‌تیمی رونالدو در تیم ملی پرتغال، ویژگی کلیدی‌ که کریستیانو رونالدو را از لیونل مسی متمایز می‌کند را فاش کرد.

به گزارش فراتیتر، نلسون سمدو، بازیکن تیم فوتبال ولورهمپتون، ویژگی منحصربه‌فرد کریستیانو رونالدو در تمرینات را فاش کرد که او را از لیونل مسی متمایز می‌کند.

مدافع کناری گرگ‌ها یکی از معدود بازیکنانی است که در کنار هر دو اسطوره فوتبال، بازی کرده است. سمدو پس از بازی در کنار مسی در تیم فوتبال بارسلونا و همچنین در کنار رونالدو در تیم ملی پرتغال، نگاهی به عادت‌های تمرینی متفاوت این دو فوق‌ستاره داشت.

سمدو در مصاحبه‌ با اسکای اسپورت فاش کرد: در تمرینات، کریستیانو یک بازیکن کاملا متفاوت است. او همیشه می‌خواهد تمرین کند و قبل و بعد از تمرین به باشگاه بدنسازی برود. در زمین او بسیار رقابتی است. حتی در تیم ملی، گاهی اوقات وقتی ۷ بر ۷ بازی می‌کنیم، او همیشه می‌خواهد تا آخرین لحظه بازی کند. وقتی کارش تمام شد، فقط می‌خواهد به راهش ادامه دهد. بنابراین، کریستیانو متفاوت است. خوش‌شانس هستم که با مسی و رونالدو بازی کردم.

سمدو همچنین به افتخارات مسی اشاره کرد و به طور خاص ستاره آرژانتینی را به خاطر قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۲ مورد تمجید قرار داد که او را در کنار اسطوره‌هایی مانند پله و دیگو مارادونا قرار می‌دهد.

مدافع پرتغالی در ادامه گفت: واقعاً خوب بود که او جام جهانی را برد. مسی به خاطر هر چیزی که به فوتبال داد، شایسته این قهرمانی بود

سمدو ۱۰۸ بازی در کنار مسی در بارسلونا انجام داد و دو قهرمانی لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپرکاپ اسپانیا را به دست آورد. در حالی که او فقط ۲۱ بار در کنار رونالدو بازی کرده است. این بازیکن در قهرمانی پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۹ نیز نقش داشت.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: