۱۲۰۴۸
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید : ۳۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

با توجه به پارگی رباط صلیبی نیمار و دوری طولانی مدت او از میادین، الهلال عربستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی جاری به دنبال جذب یک جایگزین برای این بازیکن است.

با توجه به پارگی رباط صلیبی نیمار و دوری طولانی مدت او از میادین، الهلال عربستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی جاری به دنبال جذب یک جایگزین برای این بازیکن است.

به گزارش فراتیتر، روزنامه اسپانیایی اسپورت امروز اعلام کرد الهلال که از تابستان گذشته توجه ویژه‌ای به رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا داشته است، بار دیگر شرایط عقد قرارداد با این بازیکن را جویا شده است اما در حال حاضر فروش رافینیا به الهلال برای بارسلونا غیرممکن شده است. این روزنامه البته تاکید کرد که ممکن است تابستان آینده و پس از ارزیابی شرایط، اوضاع تغییر کند.

اسپورت اشاره کرد که بارسلونا در ژانویه امسال به دلیل عدم امکان جذب بازیکن جدید به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نخواهد داد اما در تابستان برای تامین مالی قراردادهای فصل جدید باید چند بازیکن خود را بفروشد.

با این شرایط به نظر می‌رسد الهلال باید از تلاش برای جذب این ستاره دست بکشد و برای پر کردن جای خالی نیمار با بازیکنان دیگری وارد مذاکره شود.

لازم به ذکر است که رافینیای 27 ساله در تابستان گذشته پس از ابراز تمایل الهلال برای جذب او، تمایلی به ترک بارسلونا نداشت و مشخص بود که دکو، مدیر ورزشی بارسا هم ترجیح می‌داد این بازیکن پس از جدایی غیرمنتظره عثمان دمبله در این تیم بماند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: