۱۱۴۷۹
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید : ۳۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۳ میلادی بیش از هر ورزشکار دیگری پول درآورده است.

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۳ میلادی بیش از هر ورزشکار دیگری پول درآورده است.

به گزارش فراتیتر، مجله فوربس به‌تازگی فهرستی از ورزشکاران با بیشترین درآمد در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده است که کریستیانو رونالدو با ۱۲۶ میلیون یورو در رتبه اول قرار دارد. او با اینکه فوتبال اروپا را ترک کرده است، هنوز در صدر فهرست موفق‌ترین ورزشکاران در پول درآوردن است. بر این اساس کریستیانو رونالدو پردرآمدترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۲۳ است.

انتقال به عربستان برای رونالدو خیلی موثر بوده است و در مجموع حدود ۲۰۰ میلیون یورو در هر فصل برای فوق ستاره پرتغالی به ارمغان آورده است. به اینها محبوبیت رونالدو را نیز اضافه کنید که قراردادهای تبلیغاتی پرسودی را امضا کرده است. او تنها در اینستاگرام ۶۱۵ میلیون دنبال‌کننده دارد که به رونالدو کمک می‌کند تا از پست‌هایش در شبکه‌ های اجتماعی درآمد زیادی کسب کند.

لیونل مسی با ۱۲۰ میلیون یورو در رده دوم قرار دارد. یکی دیگر از بازیکنان فوتبالی که درآمد زیادی در این سال داشت، کیلیان ام‌باپه از پاری‌سن‌ژرمن است که طبق گزارش فوربس، ۱۱۱ میلیون یورو درآمد داشته است.

یک نکته جالب نیز وجود دارد و آن هم اینکه یک ورزشکار بازنشسته همچنان از نظر درآمد جزو ۱۰ نفر برتر است! این یعنی روجر فدرر ۴۲ساله و اسطوره تنیس که در سال ۲۰۲۲ به دوران حرفه‌ای خود پایان داد امسال حدود ۸۸ میلیون یورو درآمد داشته است!

همچنین سرنا ویلیامز، ستاره تنیس آمریکا، نیز همچنان از درآمد و سود بالایی در دنیای حرفه‌ای برخوردار است. او سال ۲۰۲۳ حدود ۴۱.۵ میلیون یورو درآمد داشته است که ثروتمندترین ورزشکار زن در این فهرست بوده است.

ثروتمندترین بازیکن بسکتبال لبرون جیمز ۳۸ساله است که ۱۱۰ میلیون یورو درآمد داشته و در رده چهارم قرار دارد و پس از او کانلو آلوارز بوکسور ۳۳ساله است که ۱۰۱ میلیون یورو درآمد داشته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: