۱۱۴۶۷
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید : ۳۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این اعتقاد است که چهار تیم بالای جدول برای قهرمانی در لیگ برتر شانسی یکسان دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این اعتقاد است که چهار تیم بالای جدول برای قهرمانی در لیگ برتر شانسی یکسان دارند.

به گزارش فراتیتر، پایان رأفت، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی برابر مس رفسنجان اظهار داشت: وقتی پرسپولیس نتیجه می‌گیرد طبیعتاً حال این تیم خوب است و فکر می‌کنم وقتی تیم در شرایطی سخت قرار دارد ما باید از آن حمایت کنیم. امیدوارم پرسپولیس آخرین بازی نیم‌فصل اول برابر مس رفسنجان را با برد پشت سر بگذارد و با وضعیت ایده‌آل به تعطیلات برود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد، گفت: تیم باید تقویت شود و باشگاه پرسپولیس می‌بایست بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند، چون رقابت در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است و پرسپولیس هم باید نقاط ضعف خودش را برطرف کند. بهترین شخص هم برای تشخیص نقاط ضعف تیم و گرفتن بازیکن، یحیی گل‌محمدی است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازگرداندن امتیازهای سپاهان و پرسپولیس با رأی کمیته استیناف تصریح کرد: این مدلی از فوتبال ایرانی است که شما می‌بینید و فوتبال ما همیشه درگیر حاشیه‌ها و تصمیم‌های کارشناسی نشده است. هیچ دلیلی نداشت که از این تیم‌ها امتیاز کسر کنند، ولی وقتی اعلام کردند آنها تخلف کرده‌اند پس دلیلی نداشت که دوباره امتیازها را برگردانند و این اتفاقات منطقی نبود. متأسفانه فوتبال ایران درگیر حاشیه است و شما می‌بینید که این حاشیه‌ها همیشه به مسائل فنی غلبه می‌کند و تصمیم‌گیری‌ها درست نیست. شما می‌بینید که رقیبان ما در آسیا چگونه پیشرفت می‌کنند و ما دنبال چیزهایی هستیم که در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود.

رأفت راجع به اینکه امسال کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، خاطر نشان کرد: چهار تیم سپاهان‏، پرسپولیس، استقلال و تراکتور شانس‌های اول قهرمانی هستند. فاصله امتیازی این تیم‌ها به هم نزدیک است و من در حال حاضر شانس هر چهار تیم را برای قهرمانی برابر می‌دانم، در ضمن هر چهار تیم از لحاظ بازیکن در سطح بالایی قرار دارند.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: