۱۱۳۶۳
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید : ۵۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پیشکسوت فوتبال معتقد است زمانی که تیم‌های پایین جدولی برابر تیم‌های مدعی قهرمانی قرار می‌گیرند به خاطر بقای خودشان سرسختی می‌کنند و بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارند.

پیشکسوت فوتبال معتقد است زمانی که تیم‌های پایین جدولی برابر تیم‌های مدعی قهرمانی قرار می‌گیرند به خاطر بقای خودشان سرسختی می‌کنند و بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارند. به همین دلیل کار تیم‌های مدعی برابر تیم‌های پایین جدول در هفته پایانی نیم فصل سخت است و قابل پیش بینی نیست.

به گزارش فراتیتر، حسین فرکی، درباره عملکرد پرسپولیس برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: بردی که پرسپولیس برابر تیم نساجی داشت سبب شد بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کنند. پرسپولیس با وجود اینکه چند بازیکن مصدوم دارد اگر از حواشی دور باشد با مهره‌هایی که دارد حرکتش رو به جلو خواهد بود. البته با وضعیتی که استقلال دارد و با باختی که سپاهان برابر گل گهر داشت تمام اتفاقات به نفع پرسپولیس رقم خورد.

وی افزود: اگر پرسپولیس بتواند در هفته پانزدهم نتیجه خوبی کسب کند فرصت خوبی برایش خواهد بود تا بعد از جام ملت‌ها نیم‌فصل دوم را خوب شروع کند و قطعا شرایط این تیم در نیم‌فصل دوم تغییر خواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: الان شرایط پرسپولیس با یک امتیازی به آن برگردانده شد و با بردی که برابر نساجی داشت خیلی بهتر از گذشته شده و بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی پیدا کرده‌اند. اکنون به استقلال نزدیک شده و امیدوارتر بازی‌های لیگ را پیگیری می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم در چه پست‌هایی باید خود را تقویت کند؟ تصریح کرد: اگر سپاهان را از نظر جایگاهش در جدول و مهره‌هایی که دارد از سایر تیم‌ها جدا کنیم بقیه تیم‌های مدعی چون استقلال، پرسپولیس و تراکتور از نظر مهره شرایط یکسانی دارند. پرسپولیس از نظر مهره وضعیت بدی ندارد و اگر حاشیه از این تیم دور باشد با همین مهره‌هایی که در اختیار دارد در ادامه لیگ می‌تواند موفق عمل کند و مدعی قهرمانی باشد. البته چون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست امکان دارد که فصل نقل و انتقالات به پایان برسد و مهره‌ای نیز جذب نکند و به خاطر مصدومیت‌ها باز هم دچار مشکل شود اما اگر بتواند یکی، دو بازیکن جذب کند اعتماد به نفس آن بیشتر می‌شود.

برخی از کارشناسان معتقدند که پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن یک گل، دیگر دنبال ایجاد موقعیت برای زدن گل‌های‌ بیشتر نیست. فرکی درباره این مساله گفت: متاسفانه نبود اعتماد به نفس روی تیم تاثیر می‌گذارد و همین امر سبب می‌شود که وقتی پرسپولیس یک گل به ثمر می‌رساند برای حفظ گل دچار استرس شود و حتی نتیجه را با تساوی یا باخت عوض کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس وقتی گل می‌زند باید با اعتماد به نفس بالاتری بازی را دنبال کند اما یکسری مشکلات سبب می‌شود بازیکنان کیفیت لازم را نداشته باشند. هفته پانزدهم، تمام تیم‌ها شرایط سختی دارند و حتی تیم‌های پایین جدول زمانی که برابر تیم‌های مدعی قهرمانی قرار می‌گیرند به خاطر بقای خودشان سرسختی می‌کنند و بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارند. به همین دلیل کار تیم‌های مدعی برابر تیم‌های پایین جدول سخت است و قابل پیش‌بینی نیست.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: