۱۱۳۸۶
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید : ۳۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تشکر ویژه از هواداران استقلال می‌کنم که از روز اول من و تیمم را شرمنده کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تشکر ویژه از هواداران استقلال می‌کنم که از روز اول من و تیمم را شرمنده کردند.

به گزارش فراتیتر، جواد نکونام پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: اول از همه برد را به هواداران و تیم‌مان تبریک می‌گویم. تشکر ویژه از هواداران می‌کنم که از روز اول من و تیمم را شرمنده کردند. از باشگاه خواستم که بازی یک روز جلو بیفتد و جمعه بازی کنیم که نشد.
موفقیت‌های استقلال حاصل زحمات بازیکنان است و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم
وی در ادامه افزود: هواداران در این سرما تیم را حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده‌شان نشدیم. تا جایی که می‌توانستیم توانستیم امتیاز جمع کنیم و هواداران را خوشحال به منازل‌شان فرستادیم. از بانوان هوادار تشکر می‌کنم که در شرایط سخت در طبقه دوم تیم را تشویق می‌کنند. از بازیکنان تشکر می‌کنم که 15 بازی سخت و نیم‌فصل عذاب‌آور را درک کردند و با تمام وجودشان برای موفقیت استقلال جنگیدند. این نتایج و موفقیت‌ها حاصل زحمات بازیکنان است و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم.

موقعیتی به پیکان ندادیم و توانستیم 3 امتیازی دیگر را بگیریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برتری تیمش برابر پیکان تصریح کرد: در نیمه اول بازی آنطوری که دوست داشتیم پیش نرفت و حریف تمام بازیکنانش را به خط هافبک آورده بود و حفظ توپ می‌کرد. در نیمه اول کار برای‌مان سخت پیش رفت. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و تیم برتر زمین بودیم. در نیمه دوم زمانی که 2 بر صفر پیش بودیم یک پنالتی برای ما گرفته نشد. دو آفساید اشتباه به نظرم گرفته شد که می‌توانست در نتیجه تأثیرگذار باشد. آخر بازی روی یک اشتباه گل خوردیم و روی بازی مستقیم حریف تحت فشار قرار گرفتیم. با این حال موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم سه امتیازی دیگر را بگیریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: