۱۴۰۰۸
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید : ۳۸
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

یانیک سینر ایتالیایی با بازگشت بی‌نظیر خود مقابل دنیل مدودف روس، به نخستین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های تنیس گرنداسلم دست یافت.

یانیک سینر ایتالیایی با بازگشت بی‌نظیر خود مقابل دنیل مدودف روس، به نخستین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های تنیس گرنداسلم دست یافت.

به گزارش فراتیتر، در جریان دیدار فینال رقابت‌های تنیس گرنداسلم استرالیا، یانیک سینر ایتالیایی برابر دنیل مدودف روس به میدان رفت و در پایان یک دیدار مهیج و تماشاگر پسند که نزدیک به ۴ ساعت به طول انجامید با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و صاحب اولین عنوان قهرمانی خود در رقابت های معتبر گرنداسلم شد.

سینر در ست‌های اول و دوم با نمایش یک بازی ضعیف و دور از انتظار با نتایج مشابه ۶ بر ۳ شکست خورد اما در ست سوم به بازی بازگشت و موفق شد ۳ ست پایانی را به ترتیب با نتایج ۶ بر ۴، ۶ بر ۴ و ۶ بر ۳ به برتری برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

سینر که به دلیل علاقه زیاد به هویج به پسر هویجی معروف است، نخستین تنیسور ایتالیا نام گرفت که در رقابت‌های اوپن استرالیا صاحب عنوان قهرمانی شده است.

ستاره ۲۲ ساله ایتالیایی پیش از این در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست ۳ بر یک نواک جوکوویچ اسطوره صرب تنیس جهان شده بود.

مدودف در این رقابت‌ها بیش‌تر با نتایج نزدیک مقابل رقیبان خود به برتری رسیده بود و به همین دلیل رکورد تاریخی ۲۲ ساعت و ۵۵ دقیقه بازی در طول ۶ بازی خود در این رقابت‌ها را از خود بر جای گذاشت. از این تعداد ۴ بازی مدودف به ست پنجم کشیده شد، یک بازی به ست چهارم رفت و تنها در یک بازی در ۳ ست به برتری رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: