۱۴۰۱۳
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید : ۱۰۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا می‌گوید برای او و شاگردانش فرقی نمی‌کند‌ با کدام تیم بازی خواهند کرد و الان وقت استراحت و سپس تمرین آنهاست.

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا می‌گوید برای او و شاگردانش فرقی نمی‌کند‌ با کدام تیم بازی خواهند کرد و الان وقت استراحت و سپس تمرین آنهاست.

به گزارش فراتیتر، گراهام آرلوند در نشست خبری پس از بازی استرالیا مقابل اندونزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 اظهار داشت: به اندونزی تبریک می‌گویم، آنها یک بازی فیزیکی و خیلی قدرتی را انجام دادند‌. فکر می‌کنم یکی از بهترین حریفان ما بودند. البته تماشاگران اندونزی هم جو خیلی ویژه‌ای را ایجاد کرده بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم با حفظ شرایط مناسب به مرحله بعدی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در مورد شرایط تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم فوتبال آسیا خیلی قوی شده است و تیم‌های خیلی خوبی در مسابقات حضور دارند. ما به تمام حریفان احترام می‌گذاریم و از امروز آماده بازی بعدی می‌شویم تا با انرژی مثبت برای کاهش اشتباهات خود در بازی یک چهارم نهایی حاضر شویم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و این موضوع به کمک ما می‌آید.

آرنولد در پاسخ به این سؤال که علاقه دارد با چه تیمی در مرحله بعد روبه‌رو شوند، تأکید کرد: برای ما فرقی نمی‌کند‌. الان وقت استراحت و سپس تمرین است تا از لحاظ جسمی و ذهنی آماده شویم. باید خیلی ریلکس‌تر بازی کرد، اعتمادبه‌نفس کافی داشت و بازی با تمرکز بالا را انجام داد.

سرمربی تیم ملی استرالیا راجع‌به مصدومیت بازیکن این تیم گتین جونز هم به خبرنگاران گفت: مهاجم ما به بیمارستان منتقل شد تا عکسبرداری شود‌. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. البته بازیکنان خیلی خوبی مثل «جوردی» داریم که هر وقت بخواهیم بازی خواهند کرد.

وی درباره سه کلین‌شیت تیمش و دریافت تنها یک گل در چهار مسابقه جام ملت‌های آسیا 2023، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر به گذشته برگردیم می‌بینیم نتایج استرالیا چطور بوده است. به نظرم کلین‌شیت بسیار مهم است، مخصوصاً وقتی در یک تورنمنت هستید. این یک پیام مهم به حریفان است که چه شرایطی داریم. ما با همین گل نخوردن نشان می‌دهیم برای هر اتفاقی آماده‌ایم و اعتمادبه‌نفس کافی را داریم. نتایج این‌چنینی به ما کمک می‌کند از لحاظ ذهنی نیز آماده شویم.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: