۱۳۸۶۴
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید : ۴۲
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: درست است که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا تیم‌های گردن گلفتی رقیب‌مان نبودند ولی فوق‌العاده کار کردیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: درست است که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا تیم‌های گردن گلفتی رقیب‌مان نبودند ولی فوق‌العاده کار کردیم.

به گزارش فراتیتر، حسین کعبی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های 2023 قطر اظهار داشت: واقعیت این است که تیم ملی در سه بازی اول بد ظاهر نشد و به جز بازی دوم که انتقاد شد، خیلی خوب بود و فوتبال خوبی ارائه کرد. مهم سه امتیاز بود و تیم ملی هم بازی مقتدرانه‌ای انجام داد. دور اول دغدغه و استرسی نداشتیم ولی در دور دوم کار ما سخت است. درست است که در مرحله گروهی تیم‌های گردن گلفتی رقیب‌مان نبودند ولی فوق‌العاده بودیم.

وی در مورد رویارویی با سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی تصریح کرد: سوریه تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. چند بازیکن این تیم در لیگ‌های حاشیه‌ای خلیج فارس بازی می‌کنند و کار آسانی نداریم. تیم ملی به قطر رفته که قهرمان شود و اگر فکرش فقط قهرمانی باشد تیمی نمی‌تواند حریفش شود. با نمایشی که ایران مقابل امارات ارائه داد مقابل سوریه هم می‌تواند برنده باشد.

کعبی یادآور شد: نمی‌دانم بعضی از دوستان چه فکری دارند که از تیم ملی انتقاد می‌کنند. الان زمانی است که باید از تیم ملی حمایت کنید. من فقط می‌توانم به بازیکنان و مربیان تیم ملی می‌گویم که فکرشان را فقط روی تیم بگذارند؛ از این افراد در فوتبال زیاد هستند که انتقاد می‌کنند و به فکر منافع‌شان هستند. همین آقا دو ماه پیش در تیم ملی کار می‌کرد ولی الان که کنارش گذاشتند انتقاد می‌کند. کسی هم نیست جلوی آنها بایستد.

«منظور شما خداداد عزیزی است؟» بازیکن سابق تیم ملی در واکنش به این پرسش گفت: هر کسی که باشد. همین آقا مشاور تیم ملی بود! با سرمربی تیم ملی مشکل دارم و حتی از من شکایت کرده و حکم جلبم را گرفته است. هیچ‌وقت رابطه ما خوب نمی‌شود، ولی برای من در مقطع کنونی تیم ملی مهم است و وظیفه دارم از آن حمایت کنم. این آقا فقط یک گل به استرالیا زده و به جز آن برای فوتبال ما چه کار کرده که در مورد همه چیز حرف می‌زند؟! مگر چنین چیزی می‌شود؟ همین آقا به بیرانوند می‌گوید دیگر مثل من بازیکن نمی‌آید. متأسفانه فقط بازیکنان دوره 98 انتقاد می‌کنند؛ تیم ندارند و خانه نشسته‌اند و انتقاد می‌کنند.

کعبی درباره مدعیان جام ملت‌ها عنوان کرد: به نظر من عراق تیم خیلی خوبی است. اردن هم تیم خوبی بود. ژاپن و کره هم تیم‌های خوبی هستند. عربستان زیاد جالب نبود. استرالیا هم اصلاً؛ این تیم امسال خیلی ضعیف بود. در کل ایران، ژاپن، کره و عراق تیم‌های خوبی هستند. زود است در مورد شانس قهرمانی حرف بزنیم ولی در مرحله بعد کار خیلی سختی برابر ژاپن داریم. شاید کره و ژاپن در مرحله گروهی شکست خوردند یا خوب نتیجه نگرفتند، ولی قطعاً در مرحله حذفی اینگونه فوتبال بازی نخواهند کرد. آنها بازیکنان بسیار باهوشی دارند. ما هم بازیکنان خوبی داریم و مطمئن باشید می‌توانیم نتیجه بگیریم.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: