۱۴۰۰۰
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید : ۲۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، شاگردان امیر قلعه‌نویی نباید سوریه را دست‌کم بگیرند و بدون توجه به دیدارهای آتی مقابل این تیم صف‌آرایی کنند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، شاگردان امیر قلعه‌نویی نباید سوریه را دست‌کم بگیرند و بدون توجه به دیدارهای آتی مقابل این تیم صف‌آرایی کنند.

ابراهیم میرزاپور، درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه بازی برابر سوریه اظهار داشت: ما در مرحله گروهی 9 امتیاز گرفتیم و البته قابل پیش‌بینی بود که در این مرحله مشکل خاصی نداشته باشیم. از طرفی معتقدم زیاد شدن تعداد تیم‌ها تا حدودی روی کیفیت مسابقات تأثیر گذاشته است، ولی در مجموع ایران عملکرد خوبی داشت و حالا کار اصلی تیم ملی از مرحله بعدی شروع خواهد شد.

سنگربان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به انتقادهایی که از عملکرد خط دفاعی این تیم صورت گرفته است، تأکید کرد: این موضوع به عملکرد فردی و گروهی تیم مربوط می‌شود و طبیعتاً اشکالاتی در خط دفاع و ساختار دفاعی وجود دارد که کادر فنی حتماً روی این موضوع تمرکز خواهد داشت. ما اگر بخواهیم در مراحل حذفی به تیم‌ها راحت موقعیت بدهیم قطعاً ضربه می‌خوریم.

وی در مورد بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 هم به تسنیم گفت: آنها تیمی فیزیکی و دونده هستند و مبنای کار سوریه گل نخوردن خواهد بود تا بتواند از ضدحملات استفاده کند. برخلاف تصور بعضی‌ها باید بگویم که بازی آسانی نداریم و به هیچ عنوان نباید سوریه را دست‌کم بگیریم. اگر تیم ملی روز خوب خودش را پشت سر بگذارد می‌توانیم با اختلاف دو گل آنها را شکست بدهیم.

میرزاپور راجع به تقابل احتمالی تیم ملی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها خاطر نشان کرد: این یک فینال زودرس است و اگر ژاپن را ببریم شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت، ولی اول باید به بازی مقابل سوریه فکر کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: