۱۳۸۴۴
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید : ۲۴
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

 مدیران باشگاه پرسپولیس دوباره مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند.

 مدیران باشگاه پرسپولیس دوباره مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند.

به گزارش فراتیتر، بعد از حذف تیم ملی عمان از جام ملت‌های آسیا و جدایی رسمی برانکو ایوانکوویچ از این تیم، رضا درویش مجددا مذاکراتی را با برانکو ایوانکوویچ آغاز کرده تا او را راضی کند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

پیش از این هم درویش جلسه‌ای با برانکو در قطر برگزار کرد که منجر به نتیجه نشد.برانکو پس از حذف عمان از جام ملت‌های آسیا در پاسخ به سوال خبرنگار ابوظبی الریاضیه درباره نشست با باشگاه پرسپولیس گفت: این یک دیدار دوستانه بود. من ۱۰ سال در ایران چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس کار کرده‌ام و خاطرات خوبی از ایران دارم. دوستان زیادی در ایران دارم و عملکرد خوبی هم در این کشور کسب کرده‌ام. نشستی دوستانه با باشگاه پرسپولیس داشتم و آن‌ها دوستان من بود. سوالاتی بود که جواب داده شد. من به آن‌ها گفتم که فعلا نمی‌توانم درباره پیشنهاد آن‌ها صحبت کنم چرا که اولویت من جام ملت‌های آسیا است و بعد درباره پیشنهاد دیگر صحبت می‌کنم.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا اکنون که جام ملت‌های آسیا برای او و عمان به پایان رسیده است راهی پرسپولیس می‌شود؟ این‌گونه جواب داد: سوال سختی است اما من از آن‌ها تشکر کردم و پیش‌بینی می‌کنم که سرمربی جدید پیدا کنند. من خوشحالم که پیشنهادهایی دارم و این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌ام.

 

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس نیز صبح جمعه در حاشیه مراسم سالگرد مهرداد میناوند در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم گفت: ظرف یکی دو روز آینده سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد و در رابطه با برانکو اجازه دهید صحبتی نکنیم. البته برانکو صد درصد منتفی نشده است.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: