۱۴۴۳۲
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید : ۳۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

خبرنگار یک روزنامه عمانی به شدت از سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انتقاد کرد.

خبرنگار یک روزنامه عمانی به شدت از سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انتقاد کرد.

به گزارش فراتیتر، ولید الابری خبرنگار روزنامه «عمان الیوم»، در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال عمان اظهار داشت: عمان در مرحله گروهی فقط دو امتیاز گرفت آن هم مقابل تیم‌هایی که در رده‌بندی فیفا از ما پایین‌تر بودند. عملکرد تیم ملی شکست بزرگی برای هواداران عمانی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار چنین عملکردی از تیم ملی عمان داشت یا خیر، گفت: به‌عنوان خبرنگار چنین انتظاری داشتم. عمان در یک سال گذشته عملکرد خوبی نداشت و در بسیاری از دیدارها خوب بازی نکرد. در ماه نوامبر مقابل قرقیزستان شکست خوردیم و فدراسیون عمان فرصت‌های زیادی به برانکو داد، اما با او از دور گروهی جام ملت‌ها حذف شدیم.

خبرنگار عمانی در این باره که آیا معتقد است برانکو ایوانکوویچ باید پیش از جام ملت‌های آسیا از سمت خود برکنار می‌شد یا خیر، عنوان کرد: بله. فکر می‌کنم ماه ژوئن فرصت بسیار مناسبی بود که مربی دیگری باید به‌جای برانکو انتخاب می‌شد.

الابری در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ، در زمان حضور تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا 2023 یادآور شد: این مسئله روی تیم و هواداران تأثیر گذاشت. در عمر 30 ساله خودم برای اولین بار دیدم یک مربی در طول تورنمنت مهمی چون جام ملت‌های آسیا، با باشگاه دیگری مذاکره می‌کند. این اتفاق، حرفه‌ای‌گری نبود و باید مربی و فدراسیون عمان را ملامت کنیم.

وی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: در دیدار ایران - فلسطین در ورزشگاه حضور داشتم. پس از 48 سال، این بار نوبت قهرمانی ایران است و این تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد. ایران بازیکنان باکیفیتی چون طارمی، آزمون، جهانبخش و بیرانوند در اختیار دارد و به همراه ژاپن و کره جنوبی مدعی اصلی جام است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: