۱۴۴۳۷
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید : ۹۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

هاجیمه موریاسو ترکیب تیمش برای دیدار حساس با ایران را مشخص کرد.

هاجیمه موریاسو ترکیب تیمش برای دیدار حساس با ایران را مشخص کرد.

به گزارش فراتیتر، پس از پیروزی شیرین مقابل بحرین، ژاپن امیدوار است با شکست ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کند و در دو قدمی یک قهرمانی دیگر قرار بگیرد.

هاجیمه موریاسو برای این بازی دوباره به زیون سوزوکی اعتماد کرده و در مقابل او کو ایتاکوریا، سیا مایکوما، هیروکی ایتو و تاکهیرو تومیاسو چهار بازیکن دفاعی خواهند بود.

جلوتر از آنها واتارو اندو و هیدماسا موریتا بازی خواهند کرد و دو بازیکن وینگر هم ریتسو دوآن و تاکفوسو کوبو خواهند بود و باید دید که در تقابل با عناصر میانی ایران چه خواهند کرد.

از بین این نفرات اندو بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد و به عنوان بازیکن تیم لیورپول و مهمترین لژیونر سامورایی آبی در این بازی حضور خواهد داشت.

در خط حمله دایزن مائدا و آیاسه اوئدا حضور خواهند داشت که این دو بازیکن هم لژیونر خواهند بود اما حضور هم‎‌‎‎‎‎‎زمانشان نکته جالبی است.

نکته مهم اینه تاکومی مینامینو و کائورو میتوما در این بازی روی نیمکت حضور دارند و تاکوما آسانو نیز روی نیمکت نشسته تا احتمالا نیمه دوم وارد زمین شود.

ژاپنترکیب ژاپن:

زیون سوزوکی، کو ایتاکورا، هیدماسا موریتا، واتارو اندو، آیاسه اوئدا، ریتسو دوآن، سیا مایکوما، تاکفوسو کوبو، هیروکی ایتو، تاکهیرو تومیاسو، دایزن مائدا

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: