۱۴۴۲۶
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید : ۴۸
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

مدافع تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است که ایران با تجربه بالا و مهارتی که بازیکنانش دارند برابر ژاپن پیروز می‌شود.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است که ایران با تجربه بالا و مهارتی که بازیکنانش دارند برابر ژاپن پیروز می‌شود.

به گزارش ایسنا ، مرتضی پورعلی گنجی به خاطر آسیب‌دیدگی جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

او در برنامه شبکه الکاس قبل از دیدار ایران و ژاپن حضور پیدا کرد و گفت: همچنان‌که می‌دانید ایران به همراه ژاپن و کره جنوبی از قدرت‌های آسیا هستند. ما فعلا در همه بازی‌های پیروز شده‌ایم اما همچنان‌که می‌دانید در آسیا حتی پیروز شدن برابر تیم‌های ضعیف و متوسط آسان نیست.‌ تیم‌ها واقعاً پیشرفت کرده‌اند و حتی به سختی برابر تیم‌هایی مثل هنگ کنگ و فلسطین به پیروزی رسیدیم.

این مدافع باتجربه ادامه داد: در دیدار برابر سوریه هم شرایط سختی داشتیم اما اعتماد به پیروزی در این بازی‌ها باعث شد تا در این بازی سخت پیروز شویم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و امیدوارم که امروز هم پیروز شویم.

او درباره این سوال که بیش‌تر تیم‌ها از رقابت و بازی با ژاپن ترس دارند و اکنون ایران باید بازی کند؟ گفت: ژاپن تیم بسیار قوی و خوبی است و ایران هم تیمی قوی است. هر بازی شرایط و سختی‌ها و فشار خاص خود را دارد. بله هر دیداری سخت است و هیچ بازی حتی برابر تیم‌هایی که ضعیف‌تر از ژاپن هستند آسان نیست. به همین خاطر امروز دیداری سخت و واقعی برای دو تیم خواهد بود. به نظر من جزییات کوچک برنده بازی را مشخص می‌کند.

او در پایان گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها فشاری را تحمل نمی‌کنند و باتجربه بالا، مهارت و نیروی بالایی که دارند برای پیروزی به میدان می‌روند. با تمرکز بالا می‌توانیم به پیروزی برسیم و ان‌شاءالله راهی دور بعد می‌شویم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: