۱۴۴۱۶
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید : ۴۹
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

یک کارشناس رسانه‌ای فوتبال ژاپن، محرومیت مهاجم تیم ملی ایران در دیدار با سامورایی آبی را ناشی از خوش‌شانسی تیم ملی ژاپن می‌داند.
کارشناس فوتبال ژاپن: محرومیت طارمی از خوش شانسی ماست

یک کارشناس رسانه‌ای فوتبال ژاپن، محرومیت مهاجم تیم ملی ایران در دیدار با سامورایی آبی را ناشی از خوش‌شانسی تیم ملی ژاپن می‌داند.

به گزارش فراتیتر، ماسافومی موری خبرنگار باتجربه فوتبال ژاپن از دوحه، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا 2023 اظهار داشت: می‌توانستیم پیروزی‌های راحت‌تری در بازی‌های گذشته به دست بیاوریم، اما همه تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا قدرتمند هستند.

وی در مورد تقابل سامورایی آبی با ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: من از این مسابقه ترس و نگرانی دارم. ایران تیمی بسیار بسیار قدرتمند است و بهترین تیم آسیا محسوب می‌شود. نمی‌دانم می‌توانیم ایران را شکست بدهیم یا خیر. ژاپن رفته‌رفته به تیم بهتری تبدیل می‌شود، اما هنوز بی‌نقص نیست.

خبرنگار مطرح ژاپنی درباره غیبت مهدی طارمی در دیدار با شاگردان هاجیمه موریاسو، به دلیل اخراج مقابل سوریه تصریح کرد: این موضوع از خوش‌شانسی ماست، اما دو تیم وضعیت تقریباً برابری دارند. ایران در دفاع و حمله تیمی قدرتمند است و بازیکنان این تیم از لحاظ فیزیکی، شرایط بسیار بهتری نسبت به بازیکنان ژاپن دارند.

موری در مورد پیش‌بینی خودش از سبک بازی ایران و ژاپن به تسنیم گفت: انتظار دارم ایران حمله کند و ما در زمین خودمان بمانیم. ژاپن در این شرایط، توپ را به ایران می‌دهد و از ضدحملات استفاده می‌کند.

وی درباره ضعف ژاپن در دروازه خود بیان کرد: در هر مسابقه حداقل یک گل دریافت کرده‌ایم. دروازه‌بان ما (زیون سوزوکی) بسیار جوان و کم‌تجربه است و موریاسو، این بازیکن را تست می‌کند. ما جایگزین دیگری برای سوزوکی نداریم و باید به او اعتماد کنیم. یک دروازه‌بان ما باتجربه است و تنها یک بازی ملی در کارنامه دارد. دیگر دروازه‌بان ژاپن هم جوان است و بی‌تجربه.

کارشناس فوتبال ژاپن در مورد شانس تیم ملی این کشور برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2023 عنوان کرد: اگر ایران را شکست بدهیم، شانس زیادی برای قهرمانی آسیا داریم. با این حال ایران یک دیوار بلند است!

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: