۱۴۳۵۱
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید : ۲۴
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد، داور چینی دیدار فردا ایران - ژاپن نه با کسی شوخی دارد و نه از اعتراض‌ها زود می‌گذرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد، داور چینی دیدار فردا ایران - ژاپن نه با کسی شوخی دارد و نه از اعتراض‌ها زود می‌گذرد.

به گزارش فراتیتر، علی میرزابیگی، درباره انتخاب ما نینگ داور چینی برای قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: ما نینگ از داوران باتجربه و جزو داوران جام جهانی بوده و همیشه جزو پنج داور اول آسیاست. تیم داوری این داور، از تیم‌های حاضر در جام جهانی بوده است. سبک قضاوت او تهاجمی است و شبیه علیرضا فغانی داوری می‌کند. ما نینگ با کوچک‌ترین اعتراض، بازیکنان را با کارت زرد جریمه می‌کند. او داوری محکم است و جای خوشحالی دارد که این داور را انتخاب کرده‌اند تا قانون را نه کمتر و نه بیشتر به اجرا درآورد.

وی در ادامه تصریح کرد: چون ژاپن از شرق آسیاست ژاپنی‌ها با سبک قضاوت ما نینگ آشنا هستند و مطمئناً بازی خودشان را انجام می‌دهند و کاری به داوری نخواهند داشت. ما هم باید سعی کنیم با توجه به خصوصیات ما نینگ که به آنها اشاره کردم به بحث بازی‌مان برسیم و شلوغ‌بازی‌ دوره قبلی در این دوره تکرار نشود، چون ما نینگ نه با کسی شوخی دارد و نه از اعتراض‌ها زود می‌گذرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: