۱۴۳۴۸
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
تعداد بازدید : ۸۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر تأکید کرد، ازبکستان قوی‌ترین تیمی است که عنابی‌ها در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا مقابل آن قرار گرفته اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر تأکید کرد، ازبکستان قوی‌ترین تیمی است که عنابی‌ها در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا مقابل آن قرار گرفته اند.

به گزارش فراتیتر، مارکس لوپس در نشست خبری قبل از بازی قطر مقابل ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023، اظهار داشت: ما به خوبی برای این بازی سخت آماده هستیم. این قوی‌ترین تیمی هست که تا به اینجای مسابقات مقابل آنها قرار گرفته‌ایم.
وی در ادامه افزود: بازیکنان ما خوب آماده شده‌اند و کیفت لازم برای کسب نتیجه را دارند. بازی قبلی ما با ازبکستان به سال‌ها قبل برمی‌گردد، اما الان تمام اعضای دو تیم تغییر کرده‌اند. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که بهترین خودمان را می‌خواهیم نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در مورد شرایط تیمش تصریح کرد: تیم ما به خوبی آماده شده است. من به بازیکنانم فرصت دادم که خودشان را نشان بدهند. ما توانستیم 9 امتیاز را کسب کنیم و کمترین گل خورده را داشته باشیم‌. ما بازیکنانی بااستعداد و پرسرعت داریم. به نظرم دیداری فیزیکی خواهیم داشت.

لوپس در پاسخ به این سؤال که امید کمتر آنها برای کسب عنوان قهرمانی با وجود اینکه مدافع عنوان قهرمانی هستند، چه تأثیری روی تیمش داشته است، توضیح داد: به همه نظرات احترام می‌گذارم. ما در مرحله یک چهارم نهایی حضور داریم، ولی من نمی‌خواهم فشاری روی بازیکنانم بگذارم و فقط می‌خواهیم برنده شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده کردن تیمش داشته است، گفت: من بازیکنانم را به خوبی می‌شناسم، چرا که شش سال در لیگ قطر مربی بودم. به همین دلیل تیم را به خوبی می‌شناسم و ساختارشان را می‌دانم که چه هارمونی دارند.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر درباره اتفاقی که برای خسوس کاساس در نشست خبری بعد از بازی عراق - اردن رخ داد، اظهار کرد: من نمی‌توانم دنیای مربیان را عوض کنم. فشار رسانه‌ها سخت است و وضعیت کاساس را درک می‌کنم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: