۱۴۳۴۵
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۲۴
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن تأکید کرد، تیمش برای بازی فردا مقابل ایران می‌بایست جزئیات کوچک را رعایت کند تا به نتیجه موردنظر دست یابد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن تأکید کرد، تیمش برای بازی فردا مقابل ایران می‌بایست جزئیات کوچک را رعایت کند تا به نتیجه موردنظر دست یابد.

به گزارش فراتیتر، هاجیمه موریاسو در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ژاپن مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: دو روز است که دیدار با بحرین را پشت سر گذاشته‌ایم و تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم، آماده دیدار بعدی شویم. ما با اعتمادبه‌نفس آمده‌ایم و بازی بزرگی پیش رو داریم.

وی در مورد اینکه جونیا ایتو اردوی تیم ملی ژاپن را ترک کرد، گفت: بهتر بود او تا پایان حضور ژاپن در جام ملت‌های آسیا کنارمان باشد، اما باید به تصمیمی که گرفته شده است، احترام بگذاریم. ما تیمی داریم که هر کسی در حد توان خود به تیم ملی ژاپن کمک می‌کند و این مسئله (حاشیه‌ها و غیبت ایتو) تأثیری بر تیم نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن با اشاره به قدرت ایران خاطر نشان کرد: این مسابقه از لحاظ فیزیکی بسیار بسیار دشوار بوده است و دو تیم، به‌خاطر برنامه بازی‌ها هم کار سختی دارند. باید بهترین بازی را ارائه کنیم و توانایی آن را داریم. ایران به تعداد روزهایی که ما استراحت داشتیم، استراحت کرده و شاید ما کمی زمان بیشتری برای استراحت داشتیم. با این حال یک بازی دیدنی بین دو تیم بزرگ آسیا خواهد بود.

موریاسو در ادامه عنوان کرد: تلاش کردیم از زمانی که در اختیار داشتیم، تا حد ممکن برای ریکاوری استفاده کنیم و برای انجام این کار به میزان کافی حرفه‌ای هستیم.

وی در این باره که بسیاری از رسانه‌های آسیا، ایران و ژاپن را مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت‌ها می‌دانند، بیان کرد: همه رسانه‌ها می‌دانند که ایران و ژاپن مدعی قهرمانی هستند، اما باید بجنگیم تا قهرمان شویم. شما سطح فوتبال آسیا را در مرحله گروهی دیدید. تیم‌های مدعی خوبی در این جام به میدان می‌روند و تیم‌های دیگری هستند که توانایی قهرمانی دارند.

سرمربی ژاپن در پاسخ به این پرسش که آیا با ایتو صحبت کرده است یا خیر، تصریح کرد: او سالم است، اما از لحاظ ذهنی در شرایطی است که نمی‌تواند با تمام توان به میدان برود. رسانه‌ها بدانند که او تحت اتهام یک اتفاق است و فشار زیادی به او وارد می‌شود.

موریاسو با تمجید از ستاره فوتبال ژاپن که مجبور به ترک اردوی سامورایی آبی شد، اظهار داشت: ایتو یکی از بازیکنان بزرگ آسیاست و حضور او در این تورنمنت نشان می‌دهد فوتبال آسیا در حال پیشرفت است. دوست داشتم ایتو در دیدار مقابل ایران بازی کند و امیدوارم شرایط خوبی به دست بیاورد.

وی درباره خط دفاعی متزلزل ژاپن تصریح کرد: در هر مسابقه تلاش می‌کنیم که گلی دریافت نکنیم، اما در هر بازی گل خوردیم. هر مسابقه مواردی داریم که باید پیشرفت کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. در هر دیدار مرتکب اشتباهاتی مرتکب شدیم و گاهی خوش‌شانس نبودیم. ما برای دیدار فردا باید جزئیات کوچک را رعایت کنیم.

سرمربی ژاپن در مورد غیبت مهدی طارمی در دیدار با ژاپن به دلیل اخراج مقابل سوریه خاطرنشان کرد: می‌دانیم طارمی محروم است، اما ایران گزینه‌های هجومی عالی مانند آزمون را در اختیار دارد که می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند. ما باید صد درصد روی دفاع خودمان تمرکز کنیم تا خط حمله ایران را متوقف کنیم. ما به‌خاطر غیبت طارمی، تاکتیک خودمان را کاملاً تغییر نمی‌دهیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: