۱۴۲۵۴
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۳۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن تأکید کرد تیمش باید مقابل تاجیکستان تمرکز خود را حفظ کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن تأکید کرد تیمش باید مقابل تاجیکستان تمرکز خود را حفظ کند.

به گزارش فراتیتر، حسین عموته در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال اردن مقابل تاجیکستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2023 قطر اظهار داشت: بازی مهمی را با تاجیکستان داریم که تیم خیلی خوبی هستند. آنها بازی‌های مهمی را بردند که به این مرحله رسیده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن افزود: روز گذشته آنالیز بازی تاجیکستان مقابل امارات را انجام دادیم و سپس بقیه بازی‌های آنها را دیدیم. مهم این است حالا آماده بازی با آنها باشیم و بیشترین تلاش را کنیم. نیاز داریم فردا در زمین کاملاً آماده باشیم. امید زیادی به این تیم داریم. از لحاظ ذهنی و بدنی آمادگی کاملی داریم. همگی نیاز به تمرکز داریم. نه تنها دروازه‌بان بلکه کلیه خط دفاعی باید آماده باشند.

وی درباره حمایت‌های هواداران اردن تصریح کرد: تک تک حمایت‌ها از تیم به ما کمک می‌کند. حمایت‌ها به ما روحیه زیادی می‌دهد و برای ارزشمند است.

عموته درباره انتخاب ترکیب تیمش یادآور شد: همه می‌خواهند در ترکیب اصلی باشند ولی قانون فوتبال این اجازه را نمی‌دهند. بازی با مالزی از آن دست بازی‌هایی بود که باید با دید احترام به آن نگاه کرد. باید تا ثانیه پایانی آماده باشیم. باید کاملاً مراقب باشیم. بازی‌های کمی است که می‌توان در آنها 4 یا 5 گل زد. به هر حال چنین بازی‌هایی امید زیادی به تیم می‌دهد. با این حال کلید ماجرا این است که باید متمرکز باشیم. وقتی گل می‌خوریم هم باید با تمام تمرکز بازی کنیم. رو به جلو بازی کنیم و امیدوار باشیم که نتیجه به سود ما تغییر می‌کند. باید برای آخرین شانس‌هایمان مبارزه کنیم.

یازان العرب بازیکن تیم ملی اردن نیز در این نشست حضور داشت. او درباره دیدار با تاجیکستان گفت: بازی خیلی مهمی داریم من با این نظر که دیدار ساده‌ای است اصلاً موافق نیستم. تاجیکستان تا اینجای جام آمده و همین موضوع نشان دهنده سختی دیدار است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: