۱۴۳۴۷
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید : ۲۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است ایران توان و پتانسیل برتری مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر را دارد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است ایران توان و پتانسیل برتری مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر را دارد.

به گزارش فراتیتر، ناصر محمدخانی، درباره صعود ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازی با سوریه کمی گره خورد. در نیمه اول ایران خیلی موقعیت داشت اما بازیکنان، بی‌تفاوت از کنار آن گذشتند. در نیمه دوم پنالتی دادیم و بعد هم مهدی طارمی اخراج شد. خودمان به خودمان ضربه زدیم. در نیمه اول می‌توانستیم سه، چهار گل به سوریه بزنیم و کار را تمام کنیم ولی بازی گره خورد و همه چیز بهم ریخت.

وی ادامه داد: بچه‌ها فکر می‌کردند راحت به سوریه سه، چهار گل می‌زنند. سوریه تیم درجه دو آسیاست و به همین خاطر حریف را دستکم گرفتیم و راحت از موقعیت‌ها گذشتیم. بچه‌ها فکر کردند بازهم موقعیت دارند و به همین دلیل بی‌تفاوت از کنار موقعیت‌ها گذشتند. اگر حداکثر استفاده را می‌کردیم نیمه اول را با دو، سه گل برتری بیرون می آمدیم. پنالتی و اخراج مهدی طارمی فشار را از حریف کم کرد و بعد هم ترسیدیم که گل بخوریم. خوشبختانه بازی به پنالتی کشیده شد و ما بردیم. می‌دانستم اگر بازی به پنالتی برسد بیرانوند پنالتی می‌گیرد و ما می‌بریم، اما باید مقابل ژاپن باهوش‌تر باشیم، چون آنها دیگر مثل سوریه نیستند.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد رویارویی ایران مقابل ژاپن در مرحله بعد گفت: در آسیا حرف اول را می‌زنیم و می‌توانیم این تیم را ببریم. اگر هم ضعف‌هایی است با این بردها پوشانده می‌شود. هشت تیمی که به این مرحله رسیده‌اند مدعی قهرمانی هستند و ما باید در این مرحله باهوش باشیم. همیشه تا این مرحله آمدیم و اینجا کارمان گره خورده است. در برخی تورنمنت‌ها تا چهار تیم برتر هم صعود کردیم ولی در آن مرحله حذف شدیم. این بار باید باهوش و زیرک عمل کنیم و از تک موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

محمدخانی در رابطه با غیبت مهدی طارمی در دیدار با ژاپن و تأثیر او در این مسابقه عنوان کرد: طارمی یک مهره کلیدی است و مدافعان را خیلی اذیت می‌کند. او چند سال تجربه اروپایی دارد. باید ژاپن را ببریم و توان و پتانسیل این کار را داریم. مهاجمان دیگری داریم که می‌توانند کمک کنند ولی باید خیلی حواس‌مان را جمع کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: