۱۴۳۰۴
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید : ۵۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

اکبرپور گفت: برای تغییر تاکتیکی زمان نداریم و فقط وقت ریکاوری داریم و امیدوارم بازیکنان تیم ملی از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار بگیرند. قلعه نویی باتجربه است و امیدوارم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده بازی سخت با ژاپن کند.

اکبرپور گفت: برای تغییر تاکتیکی زمان نداریم و فقط وقت ریکاوری داریم و امیدوارم بازیکنان تیم ملی از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار بگیرند. قلعه نویی باتجربه است و امیدوارم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده بازی سخت با ژاپن کند.

به گزارش فراتیتر، سیاوش اکبرپور سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی امروز (۱۲ بهمن ماه) در حاشیه تمرین فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی پیش از بازی فردا تیمش مقابل شهرراز شیراز، اظهارکرد: حدود ۹ روزی است که با استقلال ملاثانی کار را شروع کرده ام و خدا را شکر شرایط خوب است و آماده رقابت در نیم فصل دوم لیگ هستیم. تمرینات خوبی داشته ایم و به حدود ۶۰ درصد آن چه می خواهیم رسیده ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی با شهرراز داشته باشیم و در خواست من از استقلالی ها در خوزستان که همیشه نیز از من حمایت داشته اند، می خواهم فردا به استادیوم بیایند و به استقلال ملاثانی کمک کنند. به حضور هواداران نیاز داریم تا برنده بازی شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی بیان کرد: ۴۰ تا ۵۰ درصد بازیکنانی که نیم فصل اول با ملاثانی بودند از تیم جدا شدند. البته این تیم بازیکنان مستعد زیادی دارد ولی بازگشت به شرایط مدنظر، زمان می برد. ضمن این که پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است اما بازیکنان موردنظر را جذب کرده ایم و منتظر باز شدن پنجره هستیم. بازیکنان مستعد و خوش اخلاقی داریم که واقعا به آن ها افتخار می کنم که بدون چشم داشت کار می کنند. بازیکنان ما مظلوم هستم و امیدوارم من صدای بازیکنانم شوم و در کنار هم روزهای خوبی را بگذرانیم.

وی در ادامه نیز درباره بازی تیم ملی ایران و سوریه، عنوان کرد: تیم ملی بازی را خیلی خوب شروع کرد و از نظر فنی هم نسبت به سوریه برتر بود. اما تیمی که گل نزند محکوم به گل خوردن می شود. بازی گره خورد و تیمی را که می توانستیم با ۳ یا ۴ گل شکست دهیم، بازی با آن سخت شد. به نظرم جلوی چنین تیم هایی هر چه بیشتر بازیکنان تکنیکی را در زمین نگه داریم، کار برای ما راحت می شود که روز گذشته این اتفاق رقم نخورد. خوشبختانه صعود کردیم اما اگر به این شکل مقابل ژاپن بازی کنیم به مشکل بر می خوریم.

اکبرپور گفت: برای تغییر تاکتیکی زمان نداریم و فقط وقت ریکاوری داریم و امیدوارم بازیکنان تیم ملی از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار بگیرند. قلعه نویی باتجربه است و امیدوارم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده بازی سخت با ژاپن کند. به اعتقاد من اگر این خان را رد کنیم می توانیم تا فینال برویم و قهرمان شویم. امیدوارم پس از مدت ها این اتفاق با این همه کمبود در فوتبال ایران برای فوتبال مان رقم بخورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: