۱۴۰۰۷
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مهاجم گلزن تیم ملی قطر عنوان کرد اعتنایی به رکوردشکنی ندارد و تنها روی موفقیت قطر تمرکز کرده است.

مهاجم گلزن تیم ملی قطر عنوان کرد اعتنایی به رکوردشکنی ندارد و تنها روی موفقیت قطر تمرکز کرده است.

به گزارش فراتیتر، تیم ملی فوتبال قطر باید فردا در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به دیدار فلسطین برود. این بازیکن ۲۷ ساله یک‌بار در این رقابت‌ها گلزنی کرده است که او را به دومین گلزن برتر تاریخ تبدیل کرد اما ستاره تیم الدحیل گفت که رکوردهای شخصی در اولویت او نیست.

علی گفت: موفقیت‌های شخصی چیزی نیست که من روی آن تمرکز کنم. من روی موفقیت تیم تمرکز می‌کنم. گل زدن مهم نیست و موفقیت تیم مهم‌تر است و تمرکز من تنها روی این است که قطر بتواند برنده شود. من بسیار مفتخرم که در ۱۰۷ بازی در تیم ملی قطر بودم. من همیشه به تلاش برای کمک به هم تیمی‌هایم و تیم فکر می‌کنم. در پایان، این تیم است که باید گل بزند، نه بازیکنی که گل می‌زند. ما سخت کار می کنیم و امیدواریم بهترین اتفاقات برای ما رقم بخورد.

همکاری بین معز علی و اکرم عفیف باعث شده است تا خیلی‌ها به موفقیت قطر در این رقابت‌ها خوشبین باشند. علی در رابطه با همکاری‌ که با اکرم عفیف داشته است گفت:‌ بله، رابطه نزدیکی با برادرم اکرم دارم و ۱۰ سال ارتباط و دوستی بین ما بوده است. من او را آقای دستیار خطاب می‌کنم چون پاس‌های گل زیادی برای من خلق می‌کند. ما همیشه به هم کمک می‌کنیم و همه مثل یک خانواده هستیم. اکرم برای ما یک بازیکن و یک مربی است و ما خوش شانس هستیم که او را در تیم خود داریم.

علی که برای بازی آخر گروه A مقابل چین استراحت کرد، آماده است تا روز دوشنبه در ورزشگاه آل بیت به مصاف فلسطین برود. او در پایان درباره دیدار با فلسطین افزود: ما مسئول هستیم مانند هر بازی دیگر کاملا آماده باشیم و به هیچ وجه نباید بازی را آسان قلمداد کنیم. سعی می‌کنیم موقعیت‌های زیادی در گلزنی ایجاد کنیم و سعی می‌کنیم در محوطه جریمه تهاجمی باشیم و امیدوارم بتوانیم دفاع فلسطین را باز کنیم و گلزنی کنیم. این دیدار برای ما بسیار مهم خواهد بود. ما قهرمان هستیم و اهمیت این مرحله را می‌دانیم. امیدوارم تاکتیک‌های ما، ما را به پیروزی برساند و به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: