۱۴۱۸۲
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید : ۳۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین احکام انضباطی خود، فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه نساجی مازندران را جریمه کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین احکام انضباطی خود، فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه نساجی مازندران را جریمه کرد.

به گزارش فراتیتر، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) جدیدترین احکام انضباطی خود را منتشر کرد که بر این اساس فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه نساجی مازندران نقره‌داغ شدند. فدراسیون فوتبال ایران به خاطر ورود یکی از هواداران تیم ملی به زمین در جریان بازی تیم‌های ملی ایران و امارات در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023، مبلغ 3 هزار دلار آمریکا و به دلیل نقض ماده 65.1 آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه نقدی شد. فدراسیون فوتبال ایران باید این جریمه را ظرف مدت 30 روز از تاریخ صدور این حکم به AFC پرداخت کند و همچنین به فدراسیون هشدار داده شده که در صورت تکرار این تخلف، ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شود.

همچنین AFC باشگاه نساجی مازندران را به خاطر تخلفاتی که در بازی با الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مرتکب شد، در مجموع 22 هزار دلار آمریکا جریمه نقدی کرد. باشگاه نساجی به خاطر رفتار غیرورزشی هوادارانش در بازی با الهلال و پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز، بطری و اشیای دیگر به زمین و به خاطر نقض ماده 65 آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرداخت 7 هزار دلار آمریکا محکوم شد.

نماینده ایران همچنین به خاطر عدم رعایت قوانین مرتبط با سازماندهی بازی‌ها (نقض ماده 64 آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا) که عدم رعایت قوانین ایمنی در جریان بازی و عدم رعایت نظم و قانون در ورزشگاه، با جریمه 10 هزار دلاری مواجه شد.

باشگاه نساجی همچنین به خاطر نقض ماده 15 آیین‌نامه ایمنی و امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا که مربوط به رعایت نکات ایمنی و امنیتی معابر عمومی موجود در ورزشگاه و محوطه آن می‌شود، 5 هزار دلار جریمه نقدی شد.

این باشگاه باید این جریمه را ظرف مدت 30 روز از تاریخ صدور این حکم به AFC پرداخت کند و همچنین به آنها هشدار داده شده که در صورت تکرار این تخلف، ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شوند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: