۱۳۷۳۰
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۳۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است، سوریه حریف بعدی شاگردان قلعه‌نویی خیلی نمی‌تواند آنها را به دردسر بیندازد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است، سوریه حریف بعدی شاگردان قلعه‌نویی خیلی نمی‌تواند آنها را به دردسر بیندازد.

به گزارش فراتیتر، بهروز سلطانی، درباره پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات، اظهار داشت: پس از بازی پرانتقادی که تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ به نمایش گذاشت، ملی‌پوشان مقابل امارات با ترکیبی متفاوت به زمین آمد و ما شاهد زوج طلایی طارمی و آزمون بودیم و دیدیم که این دو بازیکن چقدر هماهنگ هستند و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. تیم ملی بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانست به گل هم برسد. به عقیده من در نیمه اول حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم در نیمه اول ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در شروع نیمه دوم هم خوب بودیم و گرفتن پنالتی اماراتی‌ها توسط بیرانوند باعث شد روحیه تیم بالا برود و بعد از آن گل دوم را هم زدیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که تیم ملی در 20، 25 دقیقه پایانی بازی کمی با اُفت روبه‌رو شد و بازیکنان خسته بودند و آن شادابی شروع بازی را نداشتند، ولی خیلی خوب شد که توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل از گروه صعود کنیم. البته گلی که در لحظات پایانی بازی امارات به ثمر رساند، نشان داد که باید خیلی بیشتر روی مشکلات خط دفاعی کار کنیم. قطعاً ضعف دفاعی در بازی‌های حذفی و مقابل تیم‌های بزرگ‌تر ما را به دردسر می‌اندازد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تقابل ایران با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی و همچنین مراحل بالاتر، تصریح کرد: ما هیچ تیمی را نباید دست‌کم بگیریم و خودمان را مقابل آنها از پیش برنده بدانیم، اما سوریه هم به نظر من نمی‌تواند خیلی ما را به دردسر بیندازد و حرفی برای گفتن داشته باشد. سوریه در این جام هم کم گل خورده و هم کم گل زده است. این تیم بازیکنان دونده‌ای دارد و قطعاً مقابل تیم ملی ما با انگیزه زیادی بازی خواهد کرد. من معتقدم در جام ملت‌های آسیا اگر می‌خواهیم قهرمان شویم نباید دنبال نام تیم‌ها باشیم و باید بتوانیم همه تیم‌ها را شکست بدهیم. قطعاً ما برای قهرمانی و در مراحل بالاتر بازی‌های سخت‌تری در پیش داریم و کادر فنی تیم ملی باید بازیکنان را به لحاظ ذهنی آماده نگه دارد.

سلطانی در پایان در پاسخ به این سؤال که «شانس تیم ملی برای قهرمانی چقدر است؟»، گفت: فوتبال را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. آرزوی من و همه اهالی فوتبال این است که تیم ملی در قطر قهرمان جام ملت‌ها شود، اما به هر حال حریفان قدری هم برای قهرمانی پیش رو داریم. به نظر من تیم ملی 70 تا 80 درصد شانس قهرمانی دارد، اما هیچ چیز قطعی نیست و ما باید بازی به بازی جلو برویم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: