۱۴۰۶۳
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید : ۱۲۹
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

یورگن کلینزمن پیش از دیدار با عربستان در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد که مثبت‌اندیش است.

یورگن کلینزمن پیش از دیدار با عربستان در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد که مثبت‌اندیش است.

به گزارش فراتیتر، کره جنوبی فردا(سه‌شنبه) در دیداری حساس در جام ملت‌های آسیا به دیدار عربستان می‌رود. کره‌ای‌ها در دور گروهی ۶ گل دریافت کردند و با اردن و مالزی رده ۱۳۰ رده‌بندی مساوی کردند تا تیم دوم گروه خود شوند.

کلینزمن و بازیکنانش در خانه با انتقادات شدیدی روبه‌رو شده‌اند و اسطوره آلمانی به خاطر این که به خبرنگاران گفته است روز ۱۰ فوریه (زمان فینال) هتل‌های خود را در قطر رزرو کنند، مورد تمسخر قرار گرفته‌ است.

کلینزمن ۵۹ ساله پیش از دیدار با عربستان گفت: یک مربی باید مثبت باشد و به تیم خود ایمان داشته باشد. ما اعتقاد داریم که می‌توانیم عربستان را شکست دهیم، اما کار بسیار سختی خواهد بود. ممکن است بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

کلینزمن به دلیل لبخند زدن روی نیمکت پس از گلزنی مالزی مورد انتقاد قرار گرفت، او درباره دلیل خندیدنش گفت: چون دیدم قرار است گل زده شود و همان اتفاق رخ داد خندیدم.

روبرتو مانچینی نیز درباره دیدار با کره گفت: این که کره ۶ گل در دور گروهی دریافت کرده، قدرت آن‌ها را زیر سوال نمی‌برد. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانند. می‌دانیم که اگر حمله کنیم می‌توانیم شانس گلزنی داشته باشیم. بیش‌تر بازیکنان آن‌ها در اروپا بازی می‌کنند و تجربه زیادی دارند.

عربستان تاکنون تنها یک گل در این تورنمنت دریافت کرده است و مانچینی گفت که از زمانی که او در ماه آگوست هدایت این تیم را برعهده گرفته، عربستان خیلی پیشرفت کرده است.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: