۱۴۱۲۹
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید : ۳۵
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که برنده دیدار احتمالی ایران و ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که برنده دیدار احتمالی ایران و ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

به گزارش فراتیتر، سیدسیروس پورموسوی، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی برابر سوریه گفت: ما در بازی با امارات متفاوت‌تر از دو بازی قبلی عمل کردیم و در مجموع باید بگویم که تیم ملی در سه مسابقه نمایش متفاوتی داشت. من از بازی سوم خوشم آمد، بازیکنان حس بسیار خوبی در زمین مسابقه داشتند و اتحاد تیمی به‌خوبی دیده می‌شد، اگر این حس در بازی‌های بعدی هم وجود داشته باشد می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: ما در بحث تدافعی و انتقال از حمله به دفاع آسیب‌پذیر هستیم و این نگران‌کننده است، طبیعتاً کادر فنی روی این ضعف‌ها تمرکز دارد و امیدوارم در مرحله حذفی خیلی راحت به حریفان موقعیت ندهیم.

وی در مورد بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه یادآور شد: سوریه یک تیم فیزیکی است و من معتقدم که باید مقابل آنها با حوصله بازی کنیم و رو به بازی احساسی نیاوریم. اگر سوریه به ما گل بزند کارمان سخت خواهد شد، ولی اگر برابر آنها به یک گل زودهنگام دست پیدا کنیم خیلی راحت می‌توانیم بازی را ببریم.

پورموسوی راجع به تقابل احتمالی ایران و ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا نیز اظهار داشت: هر نتیجه‌ای ممکن است رخ دهد و هر دو تیم شانس برد دارند، ژاپن هم نقاط ضعف خودش را دارد و من معتقدم که شکست دادن این تیم برای ایران دور از دسترس نیست، من فکر می‌کنم برنده این بازی قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به خبرهای مختلفی که در مورد ماندن یا جدایی جواد آقایی‌پور از این تیم مطرح شده است، تصریح کرد: چند تیم این بازیکن را می‌خواستند و ما هم شرایط خودمان را اعلام کردیم، ولی با هیچ باشگاهی در مورد انتقال این بازیکن به توافق نرسیدیم، ما به آقایی‌پور نیاز داریم و او از استقلال خوزستان جدا نخواهد شد.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: