۱۲۶۷۹
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

به نظر می‌رسد همه چیز فراهم است تا ارلینگ هالند به عنوان مرد سال فیفا در لندن معرفی شود.

به نظر می‌رسد همه چیز فراهم است تا ارلینگ هالند به عنوان مرد سال فیفا در لندن معرفی شود.

به گزارش فراتیتر، مراسم برترین‌های فیفا دوشنبه در لندن برگزار و بهترین بازیکن سال مشخص می‌شود. هالند، مسی و ام‌باپه در رای‌گیری توپ طلا نیز حضور داشتند که در نهایت لیونل مسی توانست توپ طلا را به دست بیاورد. انتظار می‌رود مسی در رای‌گیری بهترین بازیکن مرد دوم شود و ام‌باپه سوم شود. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن که مانند هالند هنوز موفق به کسب هیچ یک از دو جایزه بزرگ فردی فوتبال نشده، پس از کسب کفش طلای جام جهانی سال خوبی را سپری کرد.

هالند سال بسیار خوبی داشت و سه‌گانه لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی را با همشهری‌ها به دست آورد؛ شاهکاری که تنها یک باشگاه انگلیسی دیگر یعنی منچستریونایتد در سال ۱۹۹۹ به آن دست یافته بود. این بازیکن ۲۳ساله درخشش خوبی در سال قبل داشت.

انتظار می‌رود ارلینگ هالند از منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شود و لیونل مسی و کیلیان ام‌باپه را پشت سر بگذارد. این سه نفر به عنوان سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن سال انتخاب شدند و برنده در مراسم بهترین‌های سال فیفا در لندن انتخاب و معرفی می‌شود.

بهترین بازیکن مرد فیفا را چه کسانی انتخاب می‌کنند؟

نامزدهای اولیه ۱۲ نفره برای جایزه بهترین بازیکن مرد سال در ماه سپتامبر اعلام شد. هیات کارشناسان فیفا وظیفه انتخاب نامزدها را بر عهده دارند. برای انتخاب برترین بازیکن هر بخش، کاپیتان‌های تیم‌های ملی، مربیان تیم‌های ملی، نمایندگان رسانه‌ها و هواداران ثبت‌نام‌شده در سایت فیفا رای خودشان را اعلام خواهند کرد.

مراسم معرفی برترین‌های سال فیفا چه زمانی برگزار می‌شود؟

مراسم اهدای جوایز فیفا در سال ۲۰۲۳ دوشنبه ۲۵ دی در لندن برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: