۱۱۵۲۹
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید : ۳۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سال ۲۰۲۳ امروز به پایان می‌رسد و در آستانه ورود به سال نو میلادی، رده‌بندی تیم‌های فوتبال از حیث بیشترین جستجو در موتور جستجوی گوگل منتشر شده است.

سال ۲۰۲۳ امروز به پایان می‌رسد و در آستانه ورود به سال نو میلادی، رده‌بندی تیم‌های فوتبال از حیث بیشترین جستجو در موتور جستجوی گوگل منتشر شده است.

به گزارش فراتیتر، سال ۲۰۲۳ به دلیل چند اتفاق ورزشی و به طور مشخص در رشته فوتبال، در معرض توجه قرار گرفت. از جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی از شیاطین سرخ گرفته تا حضور او در فوتبال آسیا و تیم النصر تا کوچ لیونل مسی، فوق ستاه آرژانتینی به فوتبال آمریکا و باشگاه اینترمیامی و البته رکورشکنی او در فتح توپ طلا بخشی از اتفاقات این سال میلادی بود.

در سالی که گذشت علاقه‌مندان به فوتبال از طریق موتور جستجوی گوگل تیم‌های مورد علاقه و ستاره‌های محبوب‌شان درمستطیل سبز، بازار نقل و انتقالات و حاشیه‌ها را دنبال کردند. در ادامه با ۱۰ تیمی که در سال ۲۰۲۳ به طور میانگین و ماهانه بیش از همه در گوگل جستجو شدند، آشنا می‌شویم.

کاربران در سال ۲۰۲۳ نام‌ چه تیم‌هایی را بیشتر گوگل کردند؟

۱- رئال در صدر؛‌ ۴۴/۵ میلیون جستجو

کهکشانی‌ها یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبالی به شمار می‌روند. آنها فصل را با سه جام به پایان رساندند (جام حذفی، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان) و در حال حاضر هم با ۴۵ امتیاز در صدر لالیگا حضور دارند.

هرچند برخی از هواداران این تیم نگران جدایی کریم‌ بنزما بودند اما جود بلینگهام با درخشش خود آرامش را به سانتیاگو برنابئو آورد تا هم برای خود در دل هواداران رئال جایی دست و پا کند و هم کهکشانی‌ها را در قامت یک مدعی نشان بدهد.

۲- منچستریونایتد؛‌ ۳۳/۸ میلیون جستجو

شاگردان اریک تن هاخ در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نمایش قابل توجهی نداشته و در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جای دارند. شیاطین سرخ در این فصل هیچ نشانی از آن تیم قدرتمند گذشته ندارند و با بحران‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند. با همه این شرایط این تیم انگلیسی در جستجوهای گوگل با ۳۳/۸ میلیون جستجوی ماهانه به طور متوسط بعد از رئال مادرید، در رده دوم جای دارد.

۳- گالاتاسرای؛ ۳۲/۴ میلیون جستجو

شاید خوشبین‌ترین هوادار این تیم ترکیه‌ای هم تصور نمی‌کرد در سالی که گذشت تیم گالاتاسرای رتبه سوم جستجوی گوگل را به نام خود ثبت کند اما قهرمانی‌های پشت سر هم در سوپر لیگ در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ باعث شد که گالاتاسرای به صدر فوتبال ترکیه بازگردد. آنها در حال حاضر پشت سر فنرباغچه هستند و در رده دوم لیگ ترکیه جای دارند.

آنهایی که هواداران گالا را از نزدیک دیده‌اند، می‌دانند تا چه حد عاشق فوتبال هستند و از چه چیزهایی لذت می‌برند. برخوردهای خاص و رفتارهایی که مخصوص هواداران فوتبال ترکیه به ویژه طرفداران گالاتاسرای است آنها را از سایر تیم‌های فوتبالی متمایز می‌کند.

کاربران در سال ۲۰۲۳ نام‌ چه تیم‌هایی را بیشتر گوگل کردند؟

۴- منچسترسیتی،‌۲۹/۳میلیون جستجو

باشگاه و تیم فوتبال منچسترسیتی در سال ۲۰۲۳ مرکز توجه دنیای فوتبال بود و به دلایلی که فوتبال دوستان می‌دانند موفق‌ترین فصل تاریخ خود را تجربه کرد. کسب سه‌گانه باعث شد هواداران این تیم فصلی رویایی را سپری کنند تا سیتیزن‌ها این فصل را در اوج لذت به پایان ببرند. ارلینگ هالند یکی از نقاط قوت این تیم بود، او انواع رکوردهای گلزنی را شکست تا تیم پپ گواردیولا را به سه‌گانه تاریخی برساند. از سوی دیگر این باشگاه بیشترین درآمد را به خود اختصاص داد و گفته می‌شود منچسترسیتی به عنوان ششمین باشگاه ارزشمند جهان شناخته شده است.

نقش مسی و رونالدو در مطرح شدن نام اینترمیامی و النصر

تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، آرسنال و پالمیراس به ترتیب در رده‌های پنجم، ششم و هفتم قرار گرفتند اما حضور لیونل مسی در اینتر میامی و انتقال فوق ستاره پرتغالی به النصر باعث شد تا این ۲ تیم هم در بین ۱۰ باشگاه اول جایی برای خود دست و پا کنند.

اینتر میامی با ۲۰ و النصر با ۱۸ میلیون جستجوی متوسط ماهانه، رده‌های هشتم و نهم را به خود اختصاص دادند و حضور همین ۲ بازیکن مطرح دنیای فوتبال کافی بود تا این اتفاق رخ بدهد.

در رده دهم نیز نام چلسی به چشم می‌خورد. آبی‌های لندن ماهانه به طور متوسط ۱۶/۴ میلیون بار در گوگل جستجو شده‌اند. هرچند آنها در در این فصل و در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رده دهم لیگ برتر انگلیس قرار دارند و همچنان امیدوارند جایگاه خود را ارتقا دهند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: