۱۱۶۴۲
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید : ۴۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

روزنامه آس اسپانیا دلیل رفتارهای مشکوک مهاجم فرانسوی الاتحاد را شرایط خاص او دانست که باعث شده است از باشگاهش مرخصی بگیرد.

روزنامه آس اسپانیا دلیل رفتارهای مشکوک مهاجم فرانسوی الاتحاد را شرایط خاص او دانست که باعث شده است از باشگاهش مرخصی بگیرد.

به گزارش فراتیتر، کریم بنزما پس از شکست الاتحاد، مقابل النصر مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت که باعث شد شبکه‌های اجتماعی‌اش را تعطیل کند. بنزما در ادامه با تیمش تمرین نکرد و در نهایت از عربستان خارج شد تا زمزمه‌های زیادی درباره آینده او به گوش برسد. هیچکس در عربستان نمی‌دانست بنزما کجاست.

بنزما به خاطر «کار خاصی» به مادرید رفت

پس از چند روز یکی از مدیران باشگاه الاتحاد عربستان که نخواست نامش فاش شود، با رسانه‌های محلی صحبت کرد و گفت: بنزما برای کار خاصی به مادرید رفت، او سه روز مرخصی درخواست که با موافقت باشگاه همراه شد. کریم، حرفه‌ای و به تیم متعهد است.

رسانه‌های عربستانی در چند روز گذشته به‌شدت به این بازیکن فرانسوی تاختند و حتی این ایده را مطرح کردند که او می‌خواهد فوتبال عربستان را ترک کند. در حال حاضر هیچکس کاملا مطمئن نیست که آن «کار خاص» چیست که او را واداشته با گرفتن مرخصی سه‌روزه به مادرید سفر کند.

بنزما چه زمانی می‌تواند برای الاتحاد بازی کند؟

لیگ عربستان در یک ماه آینده تعطیل است چون جام ملت‌های آسیا از ۱۲ ژانویه آغاز می‌شود. تیم بنزما در چهارم فوریه مقابل الفیصلی بازی خواهد کرد و او باید قبل از آن تاریخ به جمع هم‌تیمی‌هایش برگردد.

الاتحاد بسیار امیدوار بود که برابر هوادارانش بتواند در جام جهانی باشگاه‌ها به فینال راه پیدا کند اما این تیم حتی نتوانست راهی دور نیمه‌نهایی بشود و این یک ناکامی بزرگ دیگر برای تیم عربستانی بود. الاتحاد در یک‌چهارم نهایی به مصاف الاهلی مصر رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد و بنزما نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: