۱۱۵۶۵
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید : ۳۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به موضوع انتقال پیکان به مشهد واکنش نشان داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به موضوع انتقال پیکان به مشهد واکنش نشان داد.

 

به گزارش فراتیتر، اخباری در خصوص انتقال تیم پیکان به مشهد از فصل آینده لیگ با دستور وزارت صمت مطرح شد و البته باشگاه پیکان با انتشار بیانیه‌ای، این موضوع را شایعه خواند.

 

اطلاعیه باشگاه پیکان به این شرح بود: «شب گذشته (یکشنبه 10 دی) شایعه عجیبی در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور مبنی بر توافقات صورت گرفته جهت انتقال تیم فوتبال پیکان به شهر مقدس مشهد در فصل آینده، منتشر شد.

 

در این خصوص، ضمن رد چنین شایعاتی، به اطلاع می‌رساند: موسسه فرهنگی ورزشی پیکان متعلق به گروه صنعتی ایران‌خودرو است و تصمیمات توسط هیئت مدیره این گروه صنعتی اتخاذ می‌گردد. بر این اساس، انتشار این خبر عاری از صحت بوده و تکذیب می‌شود.

 

متاسفانه افرادی با سوءنیت و سوءاستفاده از آرامش موسسه در پی ایجاد شایعات برنامه‌ریزی شده جهت تضعیف و حاشیه‌سازی برای باشگاه ریشه‌دار پیکان هستند، غافل از اینکه پیکان به عنوان یکی از معتبرترین برندهای ورزش ایران، با ثبات و برنامه‌ریزی به راه خود ادامه می‌دهد.

 

از این رو، این دست شایعات را «کذب محض» اعلام می‌کنیم و حق هرگونه پیگیری حقوقی در خصوص این خبرسازی‌ها را برای خود محفوظ می‌دانیم.»

 

 

علیرضا تاج فیروز  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی راجع به این موضوع و اینکه آیا اطلاعی از این قضیه دارد یا خیر؟ اظهار داشت: مسئله را از خبرگزاری‌ها و همکاران رسانه‌ای شما شنیدم. تا این لحظه خبری از این باره نیست.

 

وی افزود: به نظرم این خبرها، اطلاع‌رسانی‌ها و فضاسازی‌ها خیلی مفید نیست. موضوع چیز دیگری است. اجازه بدهید استان شرایط کاری و روال خودش را طی کند. تا یک یا دو هفته دیگر اخباری در این مورد به صورت صحیح و درست منتشر می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: