۱۱۶۷۰
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
تعداد بازدید : ۳۲
رافائل نادال با پیروزی برابر دومینیک تیم، یک بازگشت درخشان پس از مصدومیت را نوید داد.

رافائل نادال با پیروزی برابر دومینیک تیم، یک بازگشت درخشان پس از مصدومیت را نوید داد.

به گزارش فراتیتر، 349 روز قبل در گرنداسلم استرالیا، رافائل نادال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف مکنزی مک دونالد رفت و با وجود مصدوم شدن به احترام مسابقات تا انتها به بازی ادامه داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پس از این اتفاق حتی بسیاری از علاقه مندان به نادال هم دیگر برای خداحافظی ماتادور آماده شده بودند تا اینکه اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس اعلام کرد قصد کناره گیری ندارد و تمرینات خود را برای بازگشت به زمین تنیس آغاز کرد.

تمریناتی که مطابق انتظار او و تیمش پیش رفت و رافا در نهایت با حضور در تورنمنت 250 امتیازی بریزبن به صورت رسمی به تور برگشت.

1974121

حریف اول نادال در بازگشت به تنیس اما یکی از سرسخت‌ترین حریف‌های پیشین او بود؛ دومینیک تیم اتریشی، قهرمان اسبق یو اس اوپن که پس از یک دوره مصدومیت در سال 2022، اکنون به فرم ایده آل خود بازگشته است.

نادال اما در کمال شگفتی با یک عملکرد شگفت انگیز در این مسابقه ست اول را با از دست دادن تنها سه امتیاز در گیم‌های سرویس خود برنده شد و با نتیجه 5-7 فاتح ست اول شد.

در ست دوم ماتادور خیلی زود تیم را بریک کرد و در ادامه ست هم نمایش استثنایی خود را تکرار کرد تا در نهایت با نتیجه شش بر یک این ست را هم به سود خود به پایان برده و پیروز این مسابقه لقب بگیرد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: