۱۳۳۹۳
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید : ۴۶
چهره ۴ تنیسور راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اوپن استرالیا مشخص شد.

چهره ۴ تنیسور راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اوپن استرالیا مشخص شد.

به گزارش فراتیتر، رقابت‌های تنیس گرنداسلم استرالیا با برگزاری ۴ دیدار در مرحله یک هشتم نهایی ادامه پیدا کرد و در پایان نواک جوکوویچ، تیلور فریتس، یانیک سینر و آندری روبلف با شکست رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در نخستین دیدار نواک جوکوویچ صرب ۳ بر صفر و با نتایج ۶ بر صفر، ۶ بر صفر و ۶ بر ۳ از سد آدریان مانارینو از فرانسه گذشت. در دیگر دیدار مهم این مرحله، تیلور فریتس ۳ بر یک از سد استفانوس سیتسیپاس یونانی گذشت تا حریف جوکوویچ در مرحله بعد شود.

یانیک سینر ایتالیایی نیز با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از سد کارن خاچانوف روس گذشت. سینر در ۳ ست و با نتایج ۶ بر ۴، ۷ بر ۵ و ۶ بر ۳ در این دیدار به برتری رسید.

در دیگر دیدار این مرحله نیز آندری روبلف در دیداری سخت که ۴ ساعت و ۱۴ دقیقه به طول انجامید با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آلکس دمینور استرالیایی گذشت تا حریف سینر در یک چهارم نهایی شود.

در دیگر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها، دنیل مدودف روس برابر نونو برگز به میدان می‌رود، هورکاچ لهستانی مقابل آرتور کازکس از فرانسه پیکار می‌کند، الکساندر زورف آلمانی مقابل کمرون نوری به میدان می‌رود و کارلوس آلکاراس اسپانیایی نیز به مصاف میومیر کسمانوویچ می‌رود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: