۱۱۸۴۶
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید : ۴۳
علی‌آبادی: به مردم توصیه می‌کنم لاستیک را انبار نکنند، لاستیک قابل انبار نیست و فاسدشدنی است، هرچقدر نیاز داشته باشند، نیازشان تأمین‌شده و در بازار موجود است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

علی‌آبادی: به مردم توصیه می‌کنم لاستیک را انبار نکنند، لاستیک قابل انبار نیست و فاسدشدنی است، هرچقدر نیاز داشته باشند، نیازشان تأمین‌شده و در بازار موجود است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش فراتیتر، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در حاشیه سفر یک‌روزه به شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولید خودروهای برقی در موضوع سوخت می‌تواند کمک مؤثری برای کشور باشد، همچنین در بحث آلودگی که به‌شدت شهرهای ما را تهدید می‌کند لزوم استفاده از خودروهای برقی مضاعف می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی کردیم سال آینده خودروهای داخلی باکیفیت برقی بسازیم، امسال هم کار را با واردات خودرو برقی شروع کرده و در تلاشیم زیرساخت‌ها را به‌سرعت آماده کنیم.

وزیر صنعت معدن و تجارت با تأکید بر اینکه باید در این حوزه فرهنگ‌سازی و به مردم آموزش داده شود، تأکید کرد: ابتدای کار اولویت را به شهرها داده‌ایم برای خودروهای عمومی که مصرف سوخت بیشتری دارند و می‌توانند در بهبود فضای حمل‌ونقل و کاهش آلودگی زیست‌محیطی کشور مؤثرتر باشند و در این بخش اقداماتی در حال انجام است که مؤثر و سازنده بوده است.

علی‌آبادی گفت: باید این‌قدر خودرو باکیفیت تولید کنیم تا نیازی به خودرو دست‌دوم نداشته باشیم، البته خودرو دست‌دوم هم یک‌راه حل است که در مجلس پیشنهادشده و در حال بررسی است.

وی با اشاره به بازدید امروز از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی اسلامشهر تصریح کرد: انصافاً باورم نمی‌شد شهرستان اسلامشهر این‌قدر ظرفیت تولیدی داشته باشد، به مردم اسلامشهر تبریک می‌گویم که یکی از قطب‌های صنعتی مهم کشور است و مشکلاتی هم دارند که امیدوارم بتوانیم در دولت حل کنیم.

وزیر صمت یکی از مشکلات تولیدی‌های این شهرستان را لکه‌های صنعتی شکل گرفته بیان کرد و ادامه داد: باید مشکلات شهرک‌های صنفی مرتفع شود، این موضوعات را در دولت دنبال می‌کنیم.

علی‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌کنم لاستیک را انبار نکنند، لاستیک قابل انبار نیست و فاسدشدنی است، هرچقدر نیاز داشته باشند، نیازشان تأمین‌شده و در بازار موجود است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: