۱۱۹۰۰
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۳۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که شانس مدعیان برای رسیدن به قهرمانی برابر است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که شانس مدعیان برای رسیدن به قهرمانی برابر است.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد استقلال و قهرمانی این تیم در نیم‌فصل اول گفت: صدرنشینی استقلال نشان می‌دهد که این تیم عملکرد خوبی داشت و این در حالی است که آنها قبل از شروع فصل از لحاظ دوران آماده‌سازی و جذب بازیکن شرایط خوبی نداشتند و مشکلاتی هم بین مدیریت و کادر فنی وجود داشت. استراتژی کادر فنی در بازی‌های نیم‌فصل اول خوب بود و استقلال توانست امتیازهای خوبی را به دست آورده و عملکرد امیدوارکننده‌ای داشته باشد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: هر مربی برای گل زدن یا حفظ نتیجه تفکرات متفاوتی دارد و در لیگ برتر دو فاکتور برای قهرمان شدن بسیار مهم است که یکی از آنها کم گل خوردن و دیگری خوب امتیاز گرفتن است. بازی زیبا اگر با نتیجه همراه نشود به درد نمی‌خورد و اهمیتی ندارد. باشگاه هم از سرمربی در وهله اول نتیجه می‌خواهد. هر چند به قهرمان نیم‌فصل به قول امیر قلعه‌نویی جام نمی‌دهند اما این قهرمانی می‌تواند به تیم شخصیت بدهد. استقلال البته مشکلاتی هم در نیم‌فصل اول داشت و باشگاه باید بر اساس خواسته کادر فنی تیم را برای نیم‌فصل دوم تقویت کند.

مرفاوی در خصوص اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: به نظر من شانس مدعیان قهرمانی برابر است و استقلال نباید فریب قهرمانی در نیم‌فصل اول را بخورد، چون رقیبان سرسختی دارد که جایگاه این تیم را تهدید می‌کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا عملکرد بلانکو مهاجم خارجی آبی‌پوشان راضی‌کننده بود، گفت: هر مربی برای جذب بازیکن سلیقه خاص خودش را دارد که باید به آن احترام گذاشت. نکونام هم تشخیص داده که این بازیکن می‌تواند به استقلال کمک کند و باید به سلیقه او احترام گذاشت. در ضمن وقتی یک تیم مهاجم خیلی باکیفیت می‌خواهد باید به جیب خودش هم نگاه کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: