۱۲۰۰۵
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم ملی رقم زدن بهترین اتفاق و نتایج در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم ملی رقم زدن بهترین اتفاق و نتایج در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است.

به گزارش فراتیتر، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال درباره برتری 2 بر یک ایران مقابل بورکینافاسو در دیداری تدارکاتی گفت: بورکینافاسو به لحاظ فیزیکی و تاکتیکی تیم خوبی بود. کادرفنی اهدافی داشت که در زمین پیاده کند و در نهایت نتیجه‌ بدست آمده خوب بود و هم بحث‌های تاکتیکی در زمین اجرا شد.

وی در مورد شرایط روحی - روانی تیم ملی در آستانه آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: از روز اولی که کارمان را با کادرفنی جدید شروع کردیم تمرکزمان این بود که نتیجه خوبی بگیریم. در حال حاضر نزدیک مسابقات بوده و همدل هستیم نتایج خوبی کسب کنیم. تیم‌های بزرگی در آسیا حضور دارند و کار سخت است اما بازیکنان و کادرفنی همدل شده‌اند و از مردم و رسانه‌ها می‌خواهیم حمایت کنند تا بهترین نتایج را بگیریم.

بازیکن تیم ملی در خصوص برگزاری اردو در کیش و استقبال مردم گفت: شرایط اردوی کیش از هوا گرفته تا زمین خوب بود و از مسئولان تشکر می‌کنیم. همه چیز برای برگزاری اولین مسابقه‌مان در جام ملت‌های آسیا آماده است. تلاش کادرفنی و بازیکنان رقم زدن بهترین اتفاق و نتایج در جام ملت‌های آسیاست و از مردم تشکر می‌کنیم که ما را دعا کرده و حمایت می‌کنند. استقبال مردم در کیش عالی بود و ان‌شاء‌الله بتوانیم با نتایج خوب لطف‌شان را جبران کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: