۱۲۰۲۰
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید : ۴۰
یک واحد ۹۰ متری ساخت ۱۳۹۲ در فاز ۵ شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلون تومان فروخته می‌شود.

یک واحد ۹۰ متری ساخت ۱۳۹۲ در فاز ۵ شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلون تومان فروخته می‌شود.

به گزارش فراتیتر، شهر پرند با برخورداری از آب و هوای پاک، آب آشامیدنی شیرین، ترافیک سبک و بافت شهری مدرن و نوساز توانسته توجه بسیاری از خریداران مسکن را به خود جلب کند. اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد پرند را برای زندگی انتخاب می‌کنند قیمت مناسب مسکن در این شهر است. افتتاح مترو پرند در ماه گذشته نیز افراد شاغل در تهران را برای خرید خانه در پرند ترغیب کرده است.

قیمت واحد ۹۰ متری دو خواب در پرند

قیمت یک واحد ۹۰ متری در فاز ۱ شهر پرند ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. از امکانات این آپارتمان دو خواب و کلید نخورده می‌توان به انباری، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه و دو واحدی واقع شده و خوش نقشه و نورگیر است.

آپارتمان ۹۰ متری نورگیر

قیمت یک واحد ۹۰ متری دو خواب در فاز ۶ شهر پرند ۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان تعیین شده است. واحد ذکر شده از اتاق خواب‌های بزرگ با کمد دیواری جادار بهره می‌برد. نور و نقشه عالی و همچنین دسترسی محلی بسیار خوب از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود. این واحد ساخت ۱۴۰۱، در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و از آسانسور و انباری برخوردار است.

قیمت آپارتمان ۹۰ متری خوش نقشه

یک واحد آپارتمان خوش نقشه ۹۰ متری در فاز ۶ شهر با قیمت ۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ساختمان مد نظر پنج طبقه و دو واحدی بوده و این واحد در طبقه دوم آن قرار گرفته است. این واحد دو خواب، ساخت ۱۴۰۰ است و از امکاناتی چون انباری و آسانسور بهره می‌برد. این واحد با محوطه محصور شده و نگبانی ۲۴ ساعته آماده تحویل به مشتری است.

واحد ۹۰ متری کلید نخوره

یک واحد نوساز و کلید نخورده با متراز ۹۰ متر در فاز ۴ شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته است. امکانات این آپارتمان کامل است و آسانسور، انباری، پارکینگ، کابینت های‌گلاس، هود و گاز رومیزی را شامل می‌شود. این واحد دو خواب در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

آپارتمان ۹۰ متری با دسترسی خوب

یک واحد ۹۰ متری ساخت ۱۳۹۲ در فاز ۵ شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلون تومان فروخته می‌شود. دسترسی این آپارتمان به خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوب است و آسانسور و انباری نیز بهره می‌برد. این واحد دو خواب بوده در طبقه ششم ساختمان قرار دارد. از دیگر مزایای آن نیز می‌توان به محوطه محصور و نگهبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: