۱۲۲۱۱
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید : ۴۷
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

خبرگزاری «رویترز» در گزارشی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ ایران را به عنوان یکی از قدرت‌های ثابت تاریخ این رقابت‌ها معرفی کرد.

خبرگزاری «رویترز» در گزارشی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ ایران را به عنوان یکی از قدرت‌های ثابت تاریخ این رقابت‌ها معرفی کرد.

به گزارش فراتیتر، در فاصله چهار روز مانده به آغاز هجدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا که قرار است به میزبانی کشور قطر برگزار شود، خبرگزاری «رویترز» به بررسی وضعیت تیم‌های حاضر در گروه C این رقابت‌ها پرداخت که تیم ملی فوتبال ایران در کنار تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ قرار دارد.

در گزارش «رویترز» با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر در رده بیست‌ویکم رده‌بندی جهانی قرار دارد و پیش از این در سال‌های 1968، 1972 و 1976 فاتح جام ملت‌های آسیا شده، آمده است؛ «ایرانِ قدرتمند همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است و قهرمان سه دوره جام ملت‌های آسیا با روند شکست‌ناپذیری در 12 بازی اخیرش راهی این رقابت‌ها می‌شود که آخرین شکست آنها بیش از یک سال پیش در جام جهانی 2022 قطر (مقابل آمریکا) رقم خورد».

در ادامه این گزارش می‌خوانید: «فرم ضعیف باشگاهی مهدی طارمی با پورتو شاید باعث نگرانی هواداران ایران شود، اما با 6 گلی که او در 6 بازی اخیر تیم ملی ایران به ثمر رسانده، تردیدی وجود ندارد که این مهاجم در جام ملت‌های آسیا شکوفا خواهد شد».

برنامه بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

یکشنبه 24 دی 1402

* ایران - فلسطین، ساعت 21 در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی

جمعه 29 دی 1402

* هنگ‌کنگ - ایران، ساعت 21 در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه

سه‌شنبه 3 بهمن 1402

* ایران - امارات، ساعت 18:30 در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: