۱۲۳۵۰
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید : ۴۲
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، در این مقطع زمانی سرخپوشان نباید وقت را تلف کنند و در انتظار برانکو ایوانکوویچ بمانند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، در این مقطع زمانی سرخپوشان نباید وقت را تلف کنند و در انتظار برانکو ایوانکوویچ بمانند.

به گزارش فراتیتر، حمید درخشان، درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس و اینکه برخی معتقدند باشگاه به راحتی این مربی را از دست داد، گفت: یک زمان ممکن است باشگاه سرمربی را اخراج کند و صورت دیگر قضیه این است که مربی خودش تمایل به ادامه همکاری نداشته باشد. یحیی گل‌محمدی دیگر تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس نداشت و طبیعتاً وقتی سرمربی در میانه فصل جدا می‌شود، ممکن است که تیم با چالش‌های مختلف روبه‌رو شود. من معتقدم گل‌محمدی نباید در این مقطع از پرسپولیس جدا می‌شد، ولی دیگر این اتفاق رخ داده و طبیعتاً باشگاه پرسپولیس باید هرچه زودتر سرمربی جدید را انتخاب کند تا کمترین آسیب به تیم وارد شود.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ را به‌عنوان گزینه اصلی در نظر گرفته، ولی این مربی پیشنهاد باشگاه را رد کرده است، تأکید کرد: به هر حال این تصمیمی است که باشگاه گرفته و برانکو هم در گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته است. مهمترین فاکتور این است که برانکو با فرهنگ فوتبال ما و کار در پرسپولیس آشنایی دارد، ولی وقتی او پاسخ منفی داده، پرسپولیس باید سراغ گزینه‌های دیگر برود. اگر باشگاه پرسپولیس احساس می‌کند جواب برانکو به‌صورت قطعی منفی است، باید با دیگر گزینه‌هایش مذاکره کند و نباید دیگر منتظر برانکو بمانند. من معتقدم گزینه ایرانی هم در این مقطع می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و به کار می‌آید.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه عنوان می‌شود دراگان اسکوچیچ هم در بین گزینه‌های پرسپولیس قرار دارد، گفت: چه دلیلی دارد که او گزینه هدایت پرسپولیس باشد؟ کار کردن در تیم ملی با رده باشگاهی متفاوت است و اسکوچیچ هم در تیم‌های باشگاهی عملکرد چندان خوبی نداشته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: