۱۲۱۹۹
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید : ۴۴
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

ذوب‌آهن و سپاهان نسبت به فصل گذشته در جمع آوری امتیازات نیم فصل پیشروی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشتند.

ذوب‌آهن و سپاهان نسبت به فصل گذشته در جمع آوری امتیازات نیم فصل پیشروی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش فراتیتر، نیم فصل اول لیگ برتر با صدرنشینی استقلال به پایان رسید و پس از این تیم سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و ذوب‌آهن در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند. ایستادن ذوب‌آهن در رده پنجم قابل توجه بود؛ تیمی که در چند سال اخیر نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود ولی حالا توانست خود را در نیمه بالایی جدول ببیند.
سپاهان

سپاهان که هفته‌ها در صدرجدول قرار داشت با سه شکست پیاپی به رده دوم سقوط کرد و صدرنشینی را در پایان نیم فصل به استقلال واگذار کرد. برخی از کارشناسان طی هفته‌های اخیر انتقاداتی را به دلیل باخت‌های پیاپی شاگردان مورایس نسبت به این تیم وارد دانستند اما آمارها نشان می‌دهند که سپاهان نسبت به نیم فصل گذشته امتیاز بیشتری کسب کرده است.

شاگردان مورایس در پایان نیم‌فصل اول فصل قبل ۲۷ امتیاز کسب کرده بودند و حالا با چهار امتیاز بیشتر و کسب ۳۱ امتیاز، نیم فصل را به پایان رساندند. آنها در خط حمله پیشرفت چشم گیری را تجربه کردند و ۱۲ گل بیشتر از ۱۵ هفته ابتدای فصل گذشته وارد دروازه حریفان خود کردند. در نیم فصل گذشته سپاهان ۲۱ گل به ثمر رسانده بود و حالا تعداد گل‌های زده‌اش را به ۳۳ گل رساند.

پیشرفت ذوب‌آهن و سپاهان در کسب امتیاز/ پسرفت طلایی‌پوشان در خط دفاع

آنها البته در خط دفاع پسرفت داشتند و شش گل بیشتر از فصل گذشته دریافت کردند. سپاهان در حالی که در نیم فصل اول فصل گذشته تنها ۹ گل دریافت کرده بود، این تعداد گل در این نیم فصل به ۱۵ گل رسید. این تعداد گل بیش از پیش نقطه ضعف این تیم را نشان می‌دهد و مورایس در تعطیلات پیش رو باید فکری برای خط دفاع تیمش کند.
ذوب‌آهن

گاندوها متفاوت از فصل‌های گذشته، لیگ امسال را شروع کردند و تغییرات در باشگاه و تیم در پایان نیم فصل بیش از پیش خود را نشان داد. شاگردان ربیعی نسبت به نیم فصل گذشته با ۷ امتیاز بیشتر توانستند نیم فصل امسال را به پایان برسانند. آنها تا پایان نیم فصل اول فصل گذشته ۱۸ امتیاز کسب کرده بودند و این نیم فصل را با ۲۵ امتیاز به پایان رساندند.

شاگردان ربیعی البته در تعداد گل‌های دریافتی و گل‌های زده نسبت به فصل گذشته تغییر چشم‌گیری نداشتند. در خط حمله با یک گل بیشتر از ۱۵ هفته ابتدایی گذشته یعنی با ۱۴ گل نیم فصل را به پایان رساند و در خط دفاع ۱۱ گل و یک گل بیشتر از نیم فصل گذشته دریافت کردند.

حالا جمع‌بندی کلی نشان می‌دهد که دو تیم اصفهانی نسبت به فصل گذشته پیشروی قابل توجهی داشتند و توانستند روند صعود خود را حفظ کنند.

تغییرات عمده در ذوب‌آهن جواب داد و مورایس نیز برای نیم فصل دوم می‌خواهد بازیکنان جدیدی را به تیم خود اضافه کند تا نقاط ضعف تیمش برطرف شود. باید دید کدام تیم در نیم فصل دوم می‌تواند نمایش بهتری از خود به نمایش بگذارد.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: