۱۳۱۰۶
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید : ۳۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

با جدایی آل کثیر و پهلوان احتمال ادامه کار کاوه رضایی در سپاهان قوت گرفت.

با جدایی آل کثیر و پهلوان احتمال ادامه کار کاوه رضایی در سپاهان قوت گرفت.

به گزارش فراتیتر، تمرینات سپاهان از ظهر دیروز (چهارشنبه) در زمین تمرین فردوس اصفهان از سر گرفته شد. ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان که برای گذراندن تعطیلات راهی کشور خود شده بود، روز یکشنبه به ایران بازگشت و تمرینات تیم سپاهان را زیر نظر گرفت.

نکته قابل توجه حضور کاوه رضایی، هادی محمدی و سیاوش یزدانی در اولین تمرین سپاهان بود. بازیکنانی که در لیست مازاد مورایس قرار گرفته بودند، باتوجه به قراردادشان با این باشگاه در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

پیش از این اعلام شده بود قرارداد رضایی و محمدی فسخ شده است اما باشگاه سپاهان این مساله را تکذیب کرده است. آن‌ها اعلام کردند با اصلاح قرارداد نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری و خارج کردن نام پهلوان، رضایی و محمدی از لیست توانستند مجوز استفاده از پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری را دریافت کنند.

مسئولان باشگاه که پس از پایان نیم فصل به دنبال راهی برای حل مشکلات قراردادی این باشگاه بودند، با جدایی عیسی آل کثیر و احسان پهلوان مشکل سقف بودجه بازیکنان تیم در سال دوم را حل کردند و حالا احتمال ماندن دیگر بازیکنان مازاد سپاهان در ادامه فصل قوت گرفته است.

البته هنوز به طور قطع این مساله مشخص نشده است اما باتوجه نیاز مورایس به بازیکن در خط حمله و دفاع و حضور کاوه رضایی و هادی محمدی در تمرین، شاید این دو بازیکن در نیم فصل دوم سپاهان را همراهی کنند.

احتمال ماندن رضایی و محمدی پس از جدایی ۲ بازیکن سپاهان

سیاوش یزدانی نیز باتوجه به قراردادش نیز در تمرین حاضر شد و حالا باید دید کدام بازیکن در نهایت در سپاهان ماندگار خواهد شد و کدام بازیکن از جمع شاگردان مورایس جدا شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: