۱۲۵۵۷
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید : ۳۷
قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم تورنمنت اوپن زاگرب می‌گوید آمادگی ذهنی برای مصاف با اسنایدر را داشته و از قبل می‌دانسته اگر ۶ امتیاز هم عقب بیفتد، حریف را شکست می‌دهد.

قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم تورنمنت اوپن زاگرب می‌گوید آمادگی ذهنی برای مصاف با اسنایدر را داشته و از قبل می‌دانسته اگر ۶ امتیاز هم عقب بیفتد، حریف را شکست می‌دهد.

به گزارش فراتیتر، امیرعلی آذرپیرا که شب گذشته موفق شد در فینال وزن 97 کیلوگرم تورنمنت اوپن زاگرب، اولین مسابقه رنکینگ‌دار سال 2024 با شکست کایل اسنایدر آمریکایی صاحب نشان طلا شود، در این‌باره گفت: همراه با دیگر اعضای تیم، روی این رقابت‌ها تمرکز کرده بودیم. سال گذشته در همین مسابقات و در فینال به اسنایدر باختم، اما اینجا او را شکست دادم.

آذرپیرا که در طول مبارزه سعی داشت پاهای خود را از دسترس اسنایدر دور نگه دارد، درباره اینکه چطور شکست 3-صفر را با برد 6-3 عوض کرد، اظهار داشت: سه امتیاز عقب بودم اما تمرکزم را از دست ندادم چون برای این کشتی برنامه داشتم. می‌دانستم که حتی اگر 6 امتیاز عقب باشم، باز هم می‌توانم برنده شوم. از قبل می‌دانستم که برنده خواهم شد. ذهن من برای این رقابت آماده بود و اعتماد به نفس لازم را به دست آورده بودم.

این کشتی‌گیر که در مسابقات جهانی 2023 بلگراد نیز حضور داشت، تأکید کرد: حدود سه یا چهار سال است که در وزن 97 کیلوگرم کشتی می‌گیرم اما طبق نظر کادر فنی تیم ملی، در وزن 92 کیلوگرم مسابقات جهان شرکت کردم که با توجه به وزنی که از دست دادم و آمادگی لازم برای رقابت را نداشتم، آنجا باختم و این شکست خیلی ناراحتم کرد، من در مسابقات قهرمانی جهان، خودم نبودم.

آذرپیرا وزن 97 کیلوگرم را وزن سختی عنوان کرد و گفت: می‌توان گفت که این وزن سخت‌ترین وزن در جهان، المپیک و آسیا است اما با برنامه‌هایی که دارم، امیدوارم بتوانم بهترین نتایج را در این وزن به دست بیاورم و امید زیادی به خودم دارم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: