۱۲۶۶۹
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید : ۴۴
امروز (شنبه) قیمت انواع آپارتمان در منطقه تهرانپارس تهران، مشخص شد.

امروز (شنبه) قیمت انواع آپارتمان در منطقه تهرانپارس تهران، مشخص شد.

به گزارش فراتیتر، یکی از وسیع‌ترین محلات شرق تهران، محله تهرانپارس است. ساکنان تهرانپارس خوش شانس‌اند، زیرا با پارک‌های زیبا و وسیع و طبیعی سرخ‌حصار، لویزان، پارک ملی خجیر و پارک زیبای یاس فاطمی احاطه شده‌اند.

آب و هوای مطبوع و مناظر زیبای این بوستان‌های جنگلی، حال و هوای دلپذیری را به محله تهرانپارس بخشیده است. تهرانپارس به دو محله شرقی و غربی تقسیم می‌شود.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۳ ساله در تهرانپارس‌غربی با زیربنای ۵۴ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.


همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۶۴ متر و ۱ اتاق خواب با توجه به اینکه ۲۱ سال از ساخت این واحد گذشنه باشد در روزهای گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی نوساز را در محدوده تهرانپارس‌غربی را دارید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۵۰ متری با ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان ۱۸ ساله دیگری در همین محدوده با زیربنای ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روزهای گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین اگر علاقه به مناطق شرقی تهرانپارس دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۳ ساله با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۱۲۱ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۷ سال از ساخت این واحد میگذرد، در روزهای گذشنه معادل ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با سنی حدور ۱۶ سال و ۱ اتاق خواب، با زیربنای ۵۵ متری در روزهای گذشته با قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع آپارتمان در منطقه تهرانپارس تهران را مشاهده کنید:

مسکن

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: