۱۲۷۶۹
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید : ۵۲
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

تیم‌های ملی ایران و فلسطین در چارچوب هفته نخست مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

برتری 4 بر یک ایران مقابل فلسطین، در گام نخست از جام ملت‎های آسیا
تیم‌های ملی ایران و فلسطین در اولین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر یک ایران به پایان رسید.

به گزارش فراتیتر، تیم ملی فوتبال ایران امشب (یکشنبه) در چارچوب نخستین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از گروه C به مصاف فلسطین رفت که این بازی با پیروزی ۴ بر یک تیم‌ملی به پایان رسید. این دیدار از ساعت ۲۱ به وقت ایران در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار شد.

با این نتیجه ایران با ۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به امارات که دیدار امروزش را با نتیجه ۳ بر یک مقابل هنگ کنگ برنده شد، در صدر جدول رده‌بندی گروه C قرار گرفت. هنگ کنگ و فلسطین هم بدون امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.
ایران ۴ - فلسطین یک

گل‌ها: کریم انصاری‌فرد در دقیقه یک و شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱۱، مهدی قایدی در دقیقه ۳۸ و سردار آزمون در دقیقه ۵۵ برای ایران و تامر سیام در دقیقه ۷+۴۵ برای فلسطین

کارت زرد: حسین کنعانی‌زادگان از ایران و زید قنبر، تامر سیام، میشل ترمانینی، محمد صالح، محمد خلیل و کامیلو سالدانا از فلسطین

کارت قرمز: -

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل زاده (مجید حسینی، دقیقه ۴۴)، صادق محرمی (رامین رضاییان، دقیقه ۸۰)، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس (امید ابراهیمی، دقیقه ۹۰)، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی (محمد محبی، دقیقه ۴۶)، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد (سردار آزمون، دقیقه ۴۶).

ترکیب فلسطین: رامی حامد، محمد رشید، یاسر حامد (محمد صالح، دقیقه ۴۶)، عدی مخروب، مصعب البطاط، تامر سیام (سامر زوبیدا، دقیقه ۸۳)، محمد ابوورده، کامیلو سالدانا (محمد خلیل، دقیقه ۴۶)، شهاب قنبر (دباغ، دقیقه ۶۵)، میشل ترمانینی و زید قنبر (حسن علاءالدین، دقیقه ۶۵).

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: