۱۳۱۲۲
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
تعداد بازدید : ۳۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

محمد عمری: می‌خواستم با پرسپولیس توافق کنم؛ از رفتار درویش ناراحت شدم و تصمیمم را تغییر دادم

محمد عمری: می‌خواستم با پرسپولیس توافق کنم؛ از رفتار درویش ناراحت شدم و تصمیمم را تغییر دادم

به گزارش فراتیتر، روز گذشته باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، خبر از این داد که برای ادامه همکاری با محمد عمری در فصل جاری به توافق رسیده است. هرچند که غیبت بازیکن جوان سرخپوشان پایتخت در تمرین امروز، چیزی خلاف اطلاعیه صادر شده را نشان می‌داد. پس از غیبت امروز، اعلام شد محمد عمری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. بازیکن جوان سرخ‌ها در این خصوص مصاحبه‌ای با ایران ورزشی داشته که در ادامه می‌‌خوانیم:
چرا این همه اخبار ضد و نقیض در رابطه با تو وجود دارد؟!
 اولا باید بگویم بر خلاف اخباری که در خصوص من گفته شده بود من هیچ توافقی سه شنبه شب با پرسپولیس نکرده بودم که این موضوع منتشر شده بود!
اما سایت باشگاه منتشر ساخته بود که تو با باشگاه به توافق کامل رسیده ای ؟
 نه اصلا چنین بحثی صحت نداد چون من سه شنبه رفته بودم تا در محیطی خوب و آرام با پرسپولیس حرف بزنم اما در حالی که می شد با یک زبان نرم موضوع را حل و فصل کرد به نوعی با من برخورد شد که واقعا ناراحت شدم و تصمصم را تغییر دادم.
چطور، مگر چه اتفاقی افتاد که این قدر ناراحت شدی؟
 من به همراه پدرم و برادرم به باشگاه رفتیم. پدر و برادرم پشت در نشستند اما به هر حال صدای مدیرعامل را با من شنیدند که ایشان بلند با من حرف می‌زند و بعد از اینکه توافقی هم نشد، مدیرعامل تیم به من گفت می خواهم نماز بخوانم و بعد هم به جلسه هیات مدیره بروم!
منظورت این بود که به تو به خوبی رفتار نشد؟!
 بله دقیقا منظورم همین است. من با چند تن از بچه‌های هم تیمی‌ام صحبت کرده بودم و آن‌ها هم گفتند در پرسپولیس بمان به همین دلیل رفتم که شرایط را ببینم اما وقتی مدیرعامل آنگونه با من صحبت کردند، دیگر هیچ جای تاملی برای من باقی نماند.
چرا با پدرت به دیدار مدیر عامل نرفتی؟
 به هر حال صلاح دیدم که خودم بروم و پدرم پشت در بمانند چون اگر در حضور پدرم چنین حرفی به من زده می‌شد، شاید من هم مجبور به پاسخگویی می‌شدم. با این وجود من هیچ حرفی نزدم و ناراحت به همراه پدرم و برادرم باشگاه را ترک کردم.
با اوسمار صحبتی نکردی ؟
 چرا، با اوسمار هم حرف زدم ایشان هم به من گفتند که می‌دانم پیشنهاد داری.
الان صحبت‌هایی مطرح کرده است که با سرمربی ملوان صحبت کردی و با رقم مالی خوب با انها به توافق رسیده‌ای؟
 به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و من هم با آقای تارتار هیچ صحبتی نداشتم اما وقتی مجبور می‌شوم، باید خدمت سربازی‌ام را انجام دهم؛ چه بسا که میلاد سرلک هم الان در سن 29 سالگی مجبور شده به خدمت برود.
از آخرین تصمصم‌ات حرف بزن؛ ضمن اینکه در فوتبال ایران همیشه در آخرین لحظه اوضاع کاملا برمی‌گردد؟
 بحث بی‌احترامی که پیش می‌آید، یک جوان واقعا ناراحت و سرخورده می‌شود. اصلا مگر من غریبه بودم که اینگونه با من برخورد شود؟ همیشه پرسپولیس را دوست داشته و دارم و خاطرات خیلی خوبی از پرسپولیس دارم اما دوست دارم هواداران بدانند که چه چیزی پیش آمد تا مجبور به جدایی شوم. انشالله در آینده دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم و شرایط خوبی را با پرسپولیس تجربه می‌کنم. هر بازیکنی و هر مربی، کوچک‌تر از پرسپولیس است و نام پرسپولیس مهم‌تر از هر مسئله‌ای است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: